Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

Har fyren slutta å se på TV nå?

nei, han glaner stadig. men eg har no mine skumle planer etterkvart. han er forøvrig ikkje verre oppslukt av tv'n enn at det kom dumpende eit glass her med eit ukjent, grønt innhold, som smaker aldeles utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

Nei, takke meg til ei jente uten instruksjoner. Tar bort moroa med utforskninga.

ja nei jenter nei, det var gutter vi snakka om no da. nei jenter, dei er alt for delikate for slikt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ein strålende aften! eg sitter og nyter den fordelen det er å ha ein bartender-kjæreste, det kan bli ein fuktig aften sjølv om eg er heime i huset mitt, gitt :)

Bartender? Hvor jobbern'n? :)

*Tenker raaaaabater*

Jeg sov for øvrig ikke til 19.00 altså. Det der hørtes jo vilt ut. Jeg sov fra ca 01.00 til 03.00, fra 04.00 til 07.00 og fra 17.00 til 19.00.

Det holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bartender? Hvor jobbern'n? :)

*Tenker raaaaabater*

Jeg sov for øvrig ikke til 19.00 altså. Det der hørtes jo vilt ut. Jeg sov fra ca 01.00 til 03.00, fra 04.00 til 07.00 og fra 17.00 til 19.00.

Det holder :)

jobber?? hehehe ;) nei, ikkje enno, men fullt utlært fra kvadetnoheiter - bartenderskole..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber?? hehehe ;) nei, ikkje enno, men fullt utlært fra kvadetnoheiter - bartenderskole..:)

Be han søke jobb på tangis i asker!

Jeg får ikke rabatter der lenger. Hun dama som alltid ga meg 0.5 liters sterke drinker har visst slutta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe - høres ut som eit brettspill - "gå to ruter tilbake og stå over ett kast" :)

Nettopp. Stigespill. Da kan jeg bare forstille meg hvordan det er for gutta å få riktig terningkast på oss jenter:) Tross alt så er alt vi skal konsentrere oss om utvendig i det minste. Eller...vel, det kommer jo an på. Faen, og jeg er uheldig både i spill og alt annet. Grmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, han glaner stadig. men eg har no mine skumle planer etterkvart. han er forøvrig ikkje verre oppslukt av tv'n enn at det kom dumpende eit glass her med eit ukjent, grønt innhold, som smaker aldeles utmerket :)

Jaja, du får takke han pent senere i kveld da. heldiggrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takke meg til ei jente uten instruksjoner. Tar bort moroa med utforskninga.

Hehe, utforskingen er bruk av høyre hjernehalvdel og er jo det morsomste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nei jenter nei, det var gutter vi snakka om no da. nei jenter, dei er alt for delikate for slikt :D

Så du mener at det ikke er noen vits med utforskning av gutta, best å ha instruksjoner å gå rett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han søke jobb på tangis i asker!

Jeg får ikke rabatter der lenger. Hun dama som alltid ga meg 0.5 liters sterke drinker har visst slutta :(

uhm...han får ikkje lov til å jobbe i asker. det er mot reglene. mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uhm...han får ikkje lov til å jobbe i asker. det er mot reglene. mine. :)

Neida. Du hadde helt sikkert likt deg der. Det er tross alt noe trivsel der i ny og ny. Mye kjekke gutter og flotte kvinnfolk :)

Du har lov til å se og ikke røre du også vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at det ikke er noen vits med utforskning av gutta, best å ha instruksjoner å gå rett på?

njaaaa....*nøle litt* tjaaaa hmmmmm *gulp* ehhhh veeeeeel......

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var det ja. Trykk. Og en viss treffsikkerhet. Selv om man er stor i kjeften;)

haha... om du er stor nok i kjeften og rask nok i reaksjonen så hindrer du nok sprut på veggen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Du hadde helt sikkert likt deg der. Det er tross alt noe trivsel der i ny og ny. Mye kjekke gutter og flotte kvinnfolk :)

Du har lov til å se og ikke røre du også vettu :)

joda, glaner så øya holder på å falle ut eg - men duhhh....asker?? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaaa....*nøle litt* tjaaaa hmmmmm *gulp* ehhhh veeeeeel......

:)

Moroa er når man har prøvd seg litt frem og endelig får belønninga ved å ha funnet den rette fremgangsmåten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...