Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

joda, håndarbeide er utmerket. men hvis man etterkvart blir svært engasjert i dette håndarbeidet, så kan det jo hende at knirkinga tiltar likevel. hmm..man skulle kunne lage noko som orda på det - ei pute på ei plate med hjul under kanskje? *tenke*

Det blir jo litt tungvindt å skulle trekke rundt på en sånn pute i tide og utide.

Jeg synes det er ganske spennende å skulle forsøke å ikke lage lyder som vekker nærtsovende. Så kan man jo også viskende foreslå en tur på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

Sjølsagt. Man tar det som måtte dukke opp. Sånn er det med kåte, single damer.

Det gis forøvrig poeng for oppmøte, villighet (om problemer anbefales håndjern. Med rød plysj), fantasi og styrke (vi kan være tunge å snu fra rygg til mage, løfting av armer og bein etc).

kva er det som gir mest poeng? oppmøte, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en dildo fra RFSU en gang som jeg brukte i kombinasjon med at jeg slikka på klitorisen til dama mens vi låg i 69 stillinga, da ejakulerte hun som bare det under orgasme.Men da må du ha en mann også i tilegg.

mmmm, jo, det hortes havende i hus ut, men all den tid man ikke har alt som trengs, så må man ta til takke med det nest beste...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo litt tungvindt å skulle trekke rundt på en sånn pute i tide og utide.

Jeg synes det er ganske spennende å skulle forsøke å ikke lage lyder som vekker nærtsovende. Så kan man jo også viskende foreslå en tur på do.

du har så rett, o guru! eg hadde nær glømt den effekten, korleis kunne eg glømme det..*slå seg sjølv i hodet med den nyåpna flaska rusbrus* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bundet fast i senga til enhver tid"? ja, det kan du no berre tru...eg må visst investere i noko hipt sikkerhetsutstyr her for å sørge for at realitetene er slik du trur...;)

Og jeg vil igjen anbefale håndjernsutgaven med polstring av rød plysj.

Og hvis du tar dem med på flyreise bør du ikke ha dem i håndbagasjen når du går gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg gjentar IKKE..... En venninne av meg gjorde det stuntet....og fikk eskorte av en vakt etter mye om og men helt frem til gate'en. Pinlig affære:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil igjen anbefale håndjernsutgaven med polstring av rød plysj.

Og hvis du tar dem med på flyreise bør du ikke ha dem i håndbagasjen når du går gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg gjentar IKKE..... En venninne av meg gjorde det stuntet....og fikk eskorte av en vakt etter mye om og men helt frem til gate'en. Pinlig affære:)

LOL! ja, det var jo ein utmerka idé til uspennende tider...får ta det ein gang eg har god tid, da. dumt å f.eks komme forseint til konsert med bandet pga håndjern i veska..hehehe, det ville vel mine medmusikere blitt glade for, tenker eg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

au au.....*mistenksom* kva betyr hakkene i sengestolpene da??

Har han ikke fortalt deg det? Huffda...Står ditt navn der da? Det er sikkert ikke det samme som jeg har altså. Helt sikkert ikke. *flakker med blikket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har så rett, o guru! eg hadde nær glømt den effekten, korleis kunne eg glømme det..*slå seg sjølv i hodet med den nyåpna flaska rusbrus* :)

Ja, det er helt ekstremt hva en situasjon kan gjøre med en stakkar. :-)

Forresten bra med artige minner som dukker opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva er det som gir mest poeng? oppmøte, eller?

Helt klaaart! Ellers så blir det litt vanskelig å dele ut poeng da liksom..*flire*

Ved fravær må man over på plan B....som er de trofaste kompisene av silikon, plast, metall og annet egnet materiale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auda - kreativitetsproblemer? ;) vel, det kan alltids øves opp, veit du :)

Neida, men studieteknikk?

Herregud da jente, det er vel ikke mye som er mindre sexuelt lada enn det ordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! ja, det var jo ein utmerka idé til uspennende tider...får ta det ein gang eg har god tid, da. dumt å f.eks komme forseint til konsert med bandet pga håndjern i veska..hehehe, det ville vel mine medmusikere blitt glade for, tenker eg. :)

Kanskje ikke nei... Du får holde deg unna sånt tull. Jeg også. Men jeg tror jeg må skaffe meg et par sånn for dekorasjonens skyld selvsagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men studieteknikk?

Herregud da jente, det er vel ikke mye som er mindre sexuelt lada enn det ordet?

neimen hør no: fortell meg f.eks med hvilken teknikk du studerer ei nyinntaua dame - hvilken positur vil du helst ha henne i når du avdekker dei meir edle delene, f.eks? :)

det kaller eg studieteknikk som eg kan like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt ekstremt hva en situasjon kan gjøre med en stakkar. :-)

Forresten bra med artige minner som dukker opp nå.

jaha? *innta lyttepositur* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han ikke fortalt deg det? Huffda...Står ditt navn der da? Det er sikkert ikke det samme som jeg har altså. Helt sikkert ikke. *flakker med blikket*

ehhhm? mitt navn? æhh, tja, nei, veit ikkje? jammen så fortell no da, kjærring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men studieteknikk?

Herregud da jente, det er vel ikke mye som er mindre sexuelt lada enn det ordet?

Pøh.

God studieteknikk og læreevne er ikke så dumt når man jobber med Mastergrad i oralsex og tilhørende teknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhm? mitt navn? æhh, tja, nei, veit ikkje? jammen så fortell no da, kjærring!

Navn på tidligere knull! Jo flere hakk..jo flere eh..opplevelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen hør no: fortell meg f.eks med hvilken teknikk du studerer ei nyinntaua dame - hvilken positur vil du helst ha henne i når du avdekker dei meir edle delene, f.eks? :)

det kaller eg studieteknikk som eg kan like :)

Hmmm... den spenninga der med ei nyinntaua jente. Den får jeg muligens aldri oppleve igjen. Utrolig trist, men man må ofte ofre noe for å få noe.

Men så utrolig spennende det er å finne ut hva ei ny jente liker, hvordan hun reagerer på suging på brystvortene og ja...

Noen teknikk tror jeg ikke jeg har når det gjelder noe slikt. Det blir å følge innstinktet og situasjonen der og da.

Jo, jeg snuser alltid godt inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... den spenninga der med ei nyinntaua jente. Den får jeg muligens aldri oppleve igjen. Utrolig trist, men man må ofte ofre noe for å få noe.

Men så utrolig spennende det er å finne ut hva ei ny jente liker, hvordan hun reagerer på suging på brystvortene og ja...

Noen teknikk tror jeg ikke jeg har når det gjelder noe slikt. Det blir å følge innstinktet og situasjonen der og da.

Jo, jeg snuser alltid godt inn :-)

ja, der kan du berre sjå, studieteknikk kan være grisete det også *glize*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...