Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

Pøh.

God studieteknikk og læreevne er ikke så dumt når man jobber med Mastergrad i oralsex og tilhørende teknikker.

I såfall så er min 'studieteknikk' å prøve å få gjort mest mulig praksis, men når man ikke får praktisert prøve å komme på nye ideer som man kan forsøke senere. Altså en viss mental forbereding.

Hvor får man en master i oralsex?

Er det teoretisk og praktisk prøve (muntlig ble for opplagt ordspill), eller er det bare en av delene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

jaha? *innta lyttepositur* :)

Vel, jeg bare så for meg besøk hos damas foreldre, en klissete underbukse fyllt av en halvstiv pikk, en lang gang med dass i enden og flere soverom å passere på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør, hør! :)

Selvsagt er det av stor viktighet.

Man er da lydhør overfor signaler, noterer og graderer viktighet under studieprogressen.

Jeg foretrekker deretter å lage Mind-map med utgangspunkt i dagens kartlegging. Ihht Mind-map-teknikker skal den ervervede kunnskapen repeteres etter 1t, 1døgn, en uke, en mnd og et år. Det er en viss overhengende fare for at selve repitisjonen kan ta mye tid av studiet, men dette er god studieteknikk og lar seg gjennomføre med tilstrekkelig antall testobjekter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaaaa! faen da, eg har ikkje sengestolper....kva skal eg lage hakk i da?

Det er kanskje ikke pent å begynne med det nå uansett, neuni..? Eller vil du lage for de som har vært kanskje? Isåfall anbefaler en sånn måleplanke folk har til ungene sine når de måler høyde. Der er det ferdig avmerkede streker og du trenger bare føre inn navn, nummer og dato. Ulempen er bare at de pleier å starte på rundt 100...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke pent å begynne med det nå uansett, neuni..? Eller vil du lage for de som har vært kanskje? Isåfall anbefaler en sånn måleplanke folk har til ungene sine når de måler høyde. Der er det ferdig avmerkede streker og du trenger bare føre inn navn, nummer og dato. Ulempen er bare at de pleier å starte på rundt 100...

Nå har jeg mista tråden, var dette for å måle skuddhøyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke pent å begynne med det nå uansett, neuni..? Eller vil du lage for de som har vært kanskje? Isåfall anbefaler en sånn måleplanke folk har til ungene sine når de måler høyde. Der er det ferdig avmerkede streker og du trenger bare føre inn navn, nummer og dato. Ulempen er bare at de pleier å starte på rundt 100...

hehe hmm...ja, du seier noko, kanskje eg må klare meg uten sengestolpehakk... jaja, får håpe det stemmer detta med reinkarnasjon, sånn at eg kan få det i eit anna liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er det av stor viktighet.

Man er da lydhør overfor signaler, noterer og graderer viktighet under studieprogressen.

Jeg foretrekker deretter å lage Mind-map med utgangspunkt i dagens kartlegging. Ihht Mind-map-teknikker skal den ervervede kunnskapen repeteres etter 1t, 1døgn, en uke, en mnd og et år. Det er en viss overhengende fare for at selve repitisjonen kan ta mye tid av studiet, men dette er god studieteknikk og lar seg gjennomføre med tilstrekkelig antall testobjekter:)

korleis ordner du deg med notatbok ved senga? har du den på nattbordet og skriver med ein gang? eller tar du den derre "eg må på do, tjihi" og skriver der? eller bruker du kanskje markørtusj rett på testobjektene? sånn derre "-----> trykk her" og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg bare så for meg besøk hos damas foreldre, en klissete underbukse fyllt av en halvstiv pikk, en lang gang med dass i enden og flere soverom å passere på veien.

hehehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe :)

Sånn kan det gå når man ikke har tatt med seg noen håndduk eller no papir før man la seg.

Men heldigvis har jeg aldri møtt noen på slike nattlige vandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan det gå når man ikke har tatt med seg noen håndduk eller no papir før man la seg.

Men heldigvis har jeg aldri møtt noen på slike nattlige vandringer.

nei, det er vel kanskje noko med at dei gamle ein gang har vært unge og dermed sørger for å opprettholde diskresjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er vel kanskje noko med at dei gamle ein gang har vært unge og dermed sørger for å opprettholde diskresjonen :)

Hehe, joda. Når det gjelder knirking og sånt så er jo det forståelig. Ikke akkurat noe man forventer at blir tatt opp under frokosten morran etter.

Men på en slik nattevandring kan man jo tilfeldigvis møte på andre som også måtte på do der og da.

Og det ville vært flaut, for skal man da holde hånda rundt pikken og skjule den store våte flekken, eller skal man slippe å vise frem flekken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda. Når det gjelder knirking og sånt så er jo det forståelig. Ikke akkurat noe man forventer at blir tatt opp under frokosten morran etter.

Men på en slik nattevandring kan man jo tilfeldigvis møte på andre som også måtte på do der og da.

Og det ville vært flaut, for skal man da holde hånda rundt pikken og skjule den store våte flekken, eller skal man slippe å vise frem flekken?

hehe hmm...lang genser er kanskje trikset? :) *skrive bak øret noko om å ta med ein lang genser neste gang* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hmm...lang genser er kanskje trikset? :) *skrive bak øret noko om å ta med ein lang genser neste gang* ;)

Ja, det er ikke så dumt. Lang skjorte, genser et eller anna.

Men problemet er at om man er snartenkt og forutseende så har man som regel tenkt på å ha håndduk i nærheten i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I såfall så er min 'studieteknikk' å prøve å få gjort mest mulig praksis, men når man ikke får praktisert prøve å komme på nye ideer som man kan forsøke senere. Altså en viss mental forbereding.

Hvor får man en master i oralsex?

Er det teoretisk og praktisk prøve (muntlig ble for opplagt ordspill), eller er det bare en av delene?

Hmmm. Ja, din studieteknikk er slett ikke ulik min skal sies. Men jeg driver research og pugger nye teknikker i sølibatperioder (som det er mange av..). Teorien memoreres for deretter å prøve det ut i praksis. Stundom brukes dildoene som testobjekter for tørrtrening der teknikken er vanskelig å memorere:)

Mastergraden forutsetter:

1. Måloppnåelse (les:orgasme) i minst 80% av de utvalgte teknikker.

2. Et tilfeldig statistisk utvalg på minst 10 testpersoner.

3. Utvalget av teknikker og kombinasjonen av disse bør omfatte et visst antall -også i varighet.

4. Prøven er praktisk og særdeles subjektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så dumt. Lang skjorte, genser et eller anna.

Men problemet er at om man er snartenkt og forutseende så har man som regel tenkt på å ha håndduk i nærheten i utgangspunktet.

jepp. heldigvis var min utvalgte snartenkt under dette gamlebesøket. eg liker dårlig å skulle gå langt mens eg kniper sammen alt som er av muskler nedi der og beveger beina kun fra knærne og ned...*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mista tråden, var dette for å måle skuddhøyden?

Nei, egentlig lengden...Men da det er vanskelig å måle lengden på lakenet (man vasker innimellom) så er det greiere å be han om å vinkle den oppover for så å merke av på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. heldigvis var min utvalgte snartenkt under dette gamlebesøket. eg liker dårlig å skulle gå langt mens eg kniper sammen alt som er av muskler nedi der og beveger beina kun fra knærne og ned...*flire*

Hehe, ja det kan jeg tenke meg. Og å gå med hånda som en skål mellom beina mens noe fortsatt renner ned på siden mens man møter de gamle er vel også en situasjon man ønsker å unngå kan jeg tenke meg.

Men kombinasjonen lang t-skjorte og underbukse av litt mer dekkende type fungerer vel til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig lengden...Men da det er vanskelig å måle lengden på lakenet (man vasker innimellom) så er det greiere å be han om å vinkle den oppover for så å merke av på veggen.

Du kan jo også si det sånn at treffer han ikke veggen bak sitt eget hode, så er det ikke vits å måle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det kan jeg tenke meg. Og å gå med hånda som en skål mellom beina mens noe fortsatt renner ned på siden mens man møter de gamle er vel også en situasjon man ønsker å unngå kan jeg tenke meg.

Men kombinasjonen lang t-skjorte og underbukse av litt mer dekkende type fungerer vel til en viss grad.

mm, man får i så fall berre trøste seg med at man vil sjå veeeldig nøden ut, og antageligvis få komme først i køen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korleis ordner du deg med notatbok ved senga? har du den på nattbordet og skriver med ein gang? eller tar du den derre "eg må på do, tjihi" og skriver der? eller bruker du kanskje markørtusj rett på testobjektene? sånn derre "-----> trykk her" og sånn?

Det med markørtusj var en glimrende idé!! Men det må være spritusj da og ikke vannbasert slik at jeg kan hente de frem når jeg ved en senere anledning vil få bruk for dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...