Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

mm, man får i så fall berre trøste seg med at man vil sjå veeeldig nøden ut, og antageligvis få komme først i køen ;)

Ja, det er jo nesten riktig. Nøden var hva man var for å havne i do-køen. Så hvorfor bry seg om detaljer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

Det med markørtusj var en glimrende idé!! Men det må være spritusj da og ikke vannbasert slik at jeg kan hente de frem når jeg ved en senere anledning vil få bruk for dem:)

instant tattoo, kanskje? *S* slik at notatene dine kan komme andre tilgode også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo nesten riktig. Nøden var hva man var for å havne i do-køen. Så hvorfor bry seg om detaljer?

nettopp, detaljer er til for pedanter og anna ræl, det bryr vi oss ikkje om, vi er jo uventa, upålitelige og uidentifiserte genier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp, detaljer er til for pedanter og anna ræl, det bryr vi oss ikkje om, vi er jo uventa, upålitelige og uidentifiserte genier :)

Uidentifisert geni. Ja, det hørtes ut som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også si det sånn at treffer han ikke veggen bak sitt eget hode, så er det ikke vits å måle.

Jo, sånn kan det også sies. Men jeg tenkte veggen bak mitt hode. Mens han er i fotenden.

*lurer på hva vi egentlig prater om*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en dildo fra RFSU en gang som jeg brukte i kombinasjon med at jeg slikka på klitorisen til dama mens vi låg i 69 stillinga, da ejakulerte hun som bare det under orgasme.Men da må du ha en mann også i tilegg.

Hun må ikke ha en mann.

Hun kan like gjerne ha en kvinne i tillegg. Kvinner har tunger de også.

Dessuten er kvinner ofte flinkere til å slikke enn menn, noe jeg av alle burde vite. Jeg slikker tross alt som en kvinne, og bedre enn de fleste.

Jeg har hørt at jeg er mye bedre enn f.eks. Anne Holt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må ikke ha en mann.

Hun kan like gjerne ha en kvinne i tillegg. Kvinner har tunger de også.

Dessuten er kvinner ofte flinkere til å slikke enn menn, noe jeg av alle burde vite. Jeg slikker tross alt som en kvinne, og bedre enn de fleste.

Jeg har hørt at jeg er mye bedre enn f.eks. Anne Holt.

neimen se se, har du også våkna no? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ikke ha en mann.

Hun kan like gjerne ha en kvinne i tillegg. Kvinner har tunger de også.

Dessuten er kvinner ofte flinkere til å slikke enn menn, noe jeg av alle burde vite. Jeg slikker tross alt som en kvinne, og bedre enn de fleste.

Jeg har hørt at jeg er mye bedre enn f.eks. Anne Holt.

Men ikke bedre enn Mia Hudvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, sånn kan det også sies. Men jeg tenkte veggen bak mitt hode. Mens han er i fotenden.

*lurer på hva vi egentlig prater om*

Jeg innbilte meg det var noe med trykk i slangen... men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen se se, har du også våkna no? :)

Hehe, jeg våkna klokken 19.00 i kveld. Det var en hard natt :)

19.00 var akkurat for sent til å rekke sjåfisen til forspielet, så nå har det godt i filmer og øl, og så rusler jeg nedover til det gode gamle stedet, om 15 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

instant tattoo, kanskje? *S* slik at notatene dine kan komme andre tilgode også?

Dritkult! Ja, det hadde vært no...*flirer godt*

"start her" - "to runder med tunga her" - "unngå dette området, fobier og rykninger kan fremtrede"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ikke ha en mann.

Hun kan like gjerne ha en kvinne i tillegg. Kvinner har tunger de også.

Dessuten er kvinner ofte flinkere til å slikke enn menn, noe jeg av alle burde vite. Jeg slikker tross alt som en kvinne, og bedre enn de fleste.

Jeg har hørt at jeg er mye bedre enn f.eks. Anne Holt.

Jasså, har du vært bortpå dama tel Anne Holt også ?

Utrolig hvor effektiv du må være når ikke du sitter på Dol !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ikke bedre enn Mia Hudvin!

Tja... Henne har jeg ikke vært borti, men hvis du kjenner Mia så kan du fortelle henne at hun nå har en utfordrer, og så kan f.eks. jeg og hun finne en dame en kveld, kanskje du? og så kan jenta/du, fortelle hvem som kommer ut som vinneren! :)

Uansett så blir det helt sikkert en hyggelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg våkna klokken 19.00 i kveld. Det var en hard natt :)

19.00 var akkurat for sent til å rekke sjåfisen til forspielet, så nå har det godt i filmer og øl, og så rusler jeg nedover til det gode gamle stedet, om 15 minutter :)

ha ein strålende aften! eg sitter og nyter den fordelen det er å ha ein bartender-kjæreste, det kan bli ein fuktig aften sjølv om eg er heime i huset mitt, gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ein strålende aften! eg sitter og nyter den fordelen det er å ha ein bartender-kjæreste, det kan bli ein fuktig aften sjølv om eg er heime i huset mitt, gitt :)

Har fyren slutta å se på TV nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult! Ja, det hadde vært no...*flirer godt*

"start her" - "to runder med tunga her" - "unngå dette området, fobier og rykninger kan fremtrede"

hehehe - høres ut som eit brettspill - "gå to ruter tilbake og stå over ett kast" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult! Ja, det hadde vært no...*flirer godt*

"start her" - "to runder med tunga her" - "unngå dette området, fobier og rykninger kan fremtrede"

Nei, takke meg til ei jente uten instruksjoner. Tar bort moroa med utforskninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, har du vært bortpå dama tel Anne Holt også ?

Utrolig hvor effektiv du må være når ikke du sitter på Dol !

Neida, men hvor mange timer er jeg regelmessig innom dol på ukedagene? 6? 8?

En vanlig arbeidsdag med andre ord, og dolinga foregår selvsagt fra jobben.

For øvrig ikke i dag. Nå er jeg full og er så godt som på vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbilte meg det var noe med trykk i slangen... men jeg kan ta feil.

Jo, det var det ja. Trykk. Og en viss treffsikkerhet. Selv om man er stor i kjeften;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...