Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• neuni

88

• wywh

68

• tigertrollet

46

• Kat-1

25

Mest aktive i denne tråden

*råflire* Ja, det må være høytrykk, for jeg jobber bra under (og over) det:)

Nei, trykk måles i Pascal. Men det driter vi vel egentlig i. Det er bedre å måle avstanden. Treffer han munnen med spruten når han trekker seg ut -DA er trykket godt over middels;)

hehe ja - og hvis du må fram med langkosten og vaske veggene.....*humre*

næh - han glaner på tv mens eg har min tur ved dataskjermen :) han kjem vel inn her og roter i tråden etterpå, kjenner eg han rett :)

Da roter han feil sted om du spør meg.

Hadde dama vært i nærheten så hadde ikke jeg rota rundt på nett i kveld.

Åja, den ja.

Det er en favoritt.

Jeg kaller det bare 'bakfra på siden' jeg :-)

Ja, samme hva den heter -deilig er den:)

En ny favoritt her er misjonæren med løftet bak, vippet bekken og bøyde ben som er plassert på senga mens han står på kne. Superduper. Treffer alt som kan treffes;)

Annonse

Lyd blir det fort av det, selv om det kommer fra andre steder.

Når man er inne på lyd så hater jeg knirkende senger.

argh ja! var nylig og besøkte "dei gamle" sammen med den utvalgt, og gjett om gjestesenga knirka...eg trur eg etterkvart fann ut noko om kor lytt det er mellom rommene også, jah...:)

Annonse

mhm - no skjønte eg problemet mitt med ordet - det høres ikkje ut som ein stilling. det høres ut som noko man gjer - ja, som fisting. og andre ting for spesielt interesserte. :)

Det er ikke alle som praktiserer slik eh..avansert form for sex som grautsleiv-fisting skjønner'u.

Noen av oss er glade for at motparten møter opp og tar til takke med hva han enn måtte ha å tilby:)

Vet hva studieteknikk er ja, men så ikke sammenhengen alikevel.

*flire* nei, eg er vant med at folk ikkje heilt følger tankegangen min når eg gjer diverse billedlige hopp.

men altså - eg tenkte no berre at i forbindelse med utviklinga av dei store seksuelle høyder, så er det viktig med god studieteknikk, kanskje? akkurat som med godt forarbeide, og muligens litt grunnforskning. (som ho sa, brura...)

Ja, samme hva den heter -deilig er den:)

En ny favoritt her er misjonæren med løftet bak, vippet bekken og bøyde ben som er plassert på senga mens han står på kne. Superduper. Treffer alt som kan treffes;)

Pleier ofte å putte hodeputa under rompa på dama ja, gjør seg det. Men kombinasjonen rompa opp og lav inngangsvinkel høres ut som noe som må prøves mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...