Gå til innhold

En liten hilsen fra meg.

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Hei. Noen som husker meg igjen? Lenge siden jeg har vært her nå. Mye som har skjedd siden sist. Åssen går det med alle sammen? Har ikke lest så mye av det dere har skrevet akkurat nå. Tenker masse på dere. Har savnet nattprat også. Håper jeg får tid til å stikke innom igjen snart. Om jeg er ønsket da.. he,he.

Vel, jeg sliter mye, men jeg vil på en måte ikke helt innrømme det. Har det jo bra..ikke sant? Iallefall vil jeg gjerne at det er det folk skal tro. Jeg har allerede vært innlagt en gang, og venter på å innlegges på ny. For anoreksi. Benekter jo på at jeg har det da.. hm, vanskelig. Har vel ikke verdens beste motivasjon får jeg vel si, men.. det kan jo snu. Vet iallefall at å komme ut av en spiseforstyrrelse tar LANG tid... vel, skal ikke si så mye mer om det. Orker ikke å prate så mye om meg selv lenger. Ville bare gi hver enkelt her inne en god og varm trøste og styrkeklem og si at JEG GLEMMER DERE ALDRI!!

Mine vakre verdifulle venner. Ta godt vare på dere selv.

*NOBODY CAN TAKE AWAY YOUR PAIN, SO DON'T LET ANYONE TAKE AWAY YOUR HAPINESS*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93494-en-liten-hilsen-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest victoria81

Ja,så klart jeg husker deg og dere andre som var inne på forumet på dol for spiseforstyrrelser.Det forumet ble jo lagt ned rett etter at jeg begynte å være her inne på dol.

Fint å høre at du har tatt i mot den hjelpen som du skal nå få når du blir innlagt på nå.Skjønner jo at det er vanskelig når man selv ikke helt vil innrømme at man har en psykisk lidelse,men jeg håper i allefall at du får bedre motivasjon til å jobbe mot dette problemet.Har iallefall stor tro på at det kommer du til å klare helt fint.Skal i allefall krysse fingrene for deg.

Lykke til med innleggelsen, og ta i mot alt den hjelpa som du kan få der inne selv om det kan være vanskelig til tider.

Oppmuntringsklem fra Victoria

Gjest calestia

kjempekos å høre fra deg!!!

jeg er innlagt ennå, snart 7 uker. vet ikke når jeg skal ut, skal visst ordnes så mye..

og de mixer og trikser m piller, og jeg skal få et team, også skulle jeg få tett oppfølging.. og antageligvis får jeg ikke ha meds hjemme.. også må jeg ha avtaler. osv osv..

ellers går det ganske bra, i dag har jeg følt meg toppers, har gått tur i 2 og en halv time. jeg er litt gira for tida.. har vært veldig kreativ..

hehe..

klems fra meg..

lykke til videre!!

Gjest Engelen33

kjempekos å høre fra deg!!!

jeg er innlagt ennå, snart 7 uker. vet ikke når jeg skal ut, skal visst ordnes så mye..

og de mixer og trikser m piller, og jeg skal få et team, også skulle jeg få tett oppfølging.. og antageligvis får jeg ikke ha meds hjemme.. også må jeg ha avtaler. osv osv..

ellers går det ganske bra, i dag har jeg følt meg toppers, har gått tur i 2 og en halv time. jeg er litt gira for tida.. har vært veldig kreativ..

hehe..

klems fra meg..

lykke til videre!!

Takk for svar vennen!!

Ante ikke at du var innlagt engang.. der kan du se hvor mye jeg følger med på verden rundt meg for tiden. Joda. Kjenner til det å være "gira". God bedring vennen min. Skal tenke på deg. Ta imot all hjelp du kan få.

*styrkeklem*

Gjest Engelen33

Ja,så klart jeg husker deg og dere andre som var inne på forumet på dol for spiseforstyrrelser.Det forumet ble jo lagt ned rett etter at jeg begynte å være her inne på dol.

Fint å høre at du har tatt i mot den hjelpen som du skal nå få når du blir innlagt på nå.Skjønner jo at det er vanskelig når man selv ikke helt vil innrømme at man har en psykisk lidelse,men jeg håper i allefall at du får bedre motivasjon til å jobbe mot dette problemet.Har iallefall stor tro på at det kommer du til å klare helt fint.Skal i allefall krysse fingrene for deg.

Lykke til med innleggelsen, og ta i mot alt den hjelpa som du kan få der inne selv om det kan være vanskelig til tider.

Oppmuntringsklem fra Victoria

Tusen takk for et fint og oppmuntrende svar! Alltid så godt å høre fra deg. Håper du har det så bra du kan ha det. Du virker som en kjempe fin person. Fortsett med å være den du er.

Oppmuntringsklem tilbake.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...