Gå til innhold

Hvordan forholde seg til konfliktsky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest undrende_far

Jeg har hatt akurat samme problemet med min ex i 4 år etter s at jeg tok ut skilsmissen. det er ikke mulig å få henne i tale. Hver gang jeg prøver returneres brev, telefoner blir hemlige og all kommunikasjon sperres.

jeg fårstår din frustrasjon. Det er opplagt noe sykt hos motparten. kanskje de er redde for å få kritikk. grunnene kan være så mange. kanskje de er utsatt for kritikk i barneårene og således ikke mester det nå?

uansett en struts med hodet i sanden vil ikke kommunisere og gir gjerne deg skylden for det...

There is no way...

Gjest nærvær

Jeg har hatt akurat samme problemet med min ex i 4 år etter s at jeg tok ut skilsmissen. det er ikke mulig å få henne i tale. Hver gang jeg prøver returneres brev, telefoner blir hemlige og all kommunikasjon sperres.

jeg fårstår din frustrasjon. Det er opplagt noe sykt hos motparten. kanskje de er redde for å få kritikk. grunnene kan være så mange. kanskje de er utsatt for kritikk i barneårene og således ikke mester det nå?

uansett en struts med hodet i sanden vil ikke kommunisere og gir gjerne deg skylden for det...

There is no way...

Takk for svar. Det å ikke ville ta ansvar og ikke greie å møte og svare på kritikk er sikkert to sider av samme sak.

Mangel til vilje på kommunikasjon er det nok dessverre ikke stort å gjøre ved.

I det hele tatt er det enklest å bare trekke seg unna og skylde på alt annet enn seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...