Gå til innhold

Den snille,trygge(!)MANNEN,viste seg å være.........

Anbefalte innlegg

lina1365380363

PSYKOPAT,eller nå kalt person med personlighetssplittelse.

Mange varselslamper blinket til meg underveis.

Etter et halvt års samboerskap måtte jeg bare innse og forså realiteten.

Han er faktisk psykopat!

Å sette seg ned å lese om

kontroll

manipulasjon

ingen skyldfølelse

hvor er samvittigheten?

Å heve seg selv(ham selv) opp i skyene

kriminell

Det er som å lese om HAM!

Uff, ekkelt.

Jeg er sjeleglad jeg er BORTE fra hans "klo,/grep", jeg er overlykkelig for at jeg SÅ og FORSTO!

Jeg gjorde oss FRI, etter et halvt år.

Jeg tenker på alle stakkars kvinner som er blitt psykisk nedbrutt av ham.

Jeg er glad jeg kan si jeg er sterk, tenk, jeg er blitt det, og at jeg nå ser lyst på framtiden , ALENE, med barna mine.

Vi har det GODT sammen.

Måtte få litt ut.............

Hilsen..............

Fortsetter under...

Hei

Du er sterk.Jeg levde også med en slik mann,.. men klarte først og komme ut etter 4 år. Det ble et avhengighetsforhold... slik at jeg ikke klarte meg uten han. Han kontrollerte jo alt, slik at jeg kunne ikke klare meg alene (??).. i hvertfall veldig redd. Det var fysisk vold og kontrollering.. men mest av alt slet den psykiske mishandlingen på meg.

Jeg prøvde å flytte flere ganger, men endte med å dra tilbake hver gang.

Jeg ønsket hele tiden at han kunne f.eks være utro.. slik at det var en ordentlig grunn som kunne få meg til å komme vekk,.. ikke klare å leve med han mer. Høres kanskje rart ut for andre.. men for meg litt logisk også.

lina1365380363

Hei

Du er sterk.Jeg levde også med en slik mann,.. men klarte først og komme ut etter 4 år. Det ble et avhengighetsforhold... slik at jeg ikke klarte meg uten han. Han kontrollerte jo alt, slik at jeg kunne ikke klare meg alene (??).. i hvertfall veldig redd. Det var fysisk vold og kontrollering.. men mest av alt slet den psykiske mishandlingen på meg.

Jeg prøvde å flytte flere ganger, men endte med å dra tilbake hver gang.

Jeg ønsket hele tiden at han kunne f.eks være utro.. slik at det var en ordentlig grunn som kunne få meg til å komme vekk,.. ikke klare å leve med han mer. Høres kanskje rart ut for andre.. men for meg litt logisk også.

Hei!

Samboeren min var heldigvis ikke fysisk, voldelig, men veldig PSYKISK"voldelig".Hvis vi kan kalle det for det.

Og det er stygt nok

Det er farlig å leke med "psyken" til mennesker og følelsene våre.

Ønsker deg alt godt.

Hilsen fra...........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...