Gå til innhold

livet begynner å ta en form

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har skrevet her nå. Ville bare legge igjen noen ord så dere vet jeg er ok.

Nettopp skrevet meg ut fra et psykiatrisk senter der jeg har tilbragt rundt 10 mnd av det siste året. fått ordnet på mange ting inni hodet mitt, og lært å se andre løsninger når livet blir vanskelig enn de jeg har valgt før. er innstilt på å klare meg, selv om ikke alt er like lett hele tiden. har mange mørke stunder som kan vare i timer eller dagesvis, tilsynelatende for alltid, men jeg ser ut til å lande på føttene uansett hvor hardt jeg faller. ting kan ikke bli verre enn de har vært og jeg prøver å se positivt på framtiden. så positivt jeg kan i allefall..

har ettervern og oppfølging. er på det stedet jeg har vært innlagt hver tredje helg, fra torsdag til søndag og i ferier. dessuten har jeg en time med psykolog og en time med psykiatrisk sykepleier på rusmiddeltimet i uka og jevnlig kontakt med lege. tror det kommer til å ordne seg, skal skrive mer senere og holde dere oppdatert..

*klemmer alle kjempe hardt og ønsker lykke til*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94101-livet-begynner-%C3%A5-ta-en-form/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var hyggelig å lese. Camilla! Det er faktisk ikke så lenge siden jeg tenkte på deg, og lurte på hvordan det gikk.

Høres bra ut at du skal ha såpass tett oppfølgning, for du kommer sikkert til å møte på vanskeligheter fra tid til annen i fremtiden også. Høres ut som om du har et realistisk forhold til fremtiden - og kampen for et godt liv...

Lykke til fremover, Camilla!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...