Gå til innhold

Orker snart ikke mer.........

Anbefalte innlegg

naina1365380399

Jeg kom over denne siden,og må bare få ut litt følelser.

Jeg har hatt sterke depresjoner i mange år,helt fra jeg var ca 10 år,er nå 23.

Går på Cipramil,og tar noen sovetabletter som heter Apodorm.Men de hjelper ingenting,merker ingen forskjell,har aldri sovet godt,og prøvd mange slags sovetabletter,men ingen virker.Sover kanskje to tre timer hver natt,så er ganske utslitt.

Går også til ei psykriatisk sykepleier,da det er gratis,og jeg ikke hadde råd til noe annet,men det er en fin tjeneste.

Jeg er så oppgitt for tida,alt går mot meg,tør ikke gå ut av huset lengre,har ikke vært ute på over en uke nå,føler meg stygg og ekkel.

Tenker på å ta mitt eget liv,å få slutt på elendigheten,men tror aldri jeg hadde turt det helt ærlig,men tenker mye på det.Gråter hele dagene,og nettene,samboeren min skjønner meg ikke,og vi krangler mye,humøret mitt kan gå fra sur til blid på 1 minutt,og det er sikkert vanskelig å bo med meg.

Har absolutt ingen venner,familien er problemet,de eneste vennene mine er hundene mine,hadde ikke klart meg uten dem.

Vet bare snart ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt,jeg er så mislykka,og feiler i alt jeg gjør.Hater meg selv og dette fæle livet,skulle ønske det kunne skje noe positivt i mitt liv,om det bare var for en gang.Men neida,lite penger,masse regninger,et dårlig forhold,og depresjoner,dette er livet mitt,og jeg er så lei.

Håper det er noen der ute som forstår meg,for jeg har ingen andre som gjør det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94138-orker-snart-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...