Gå til innhold

Forbannede telefonskrekk :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Nå har jeg dummet meg ut. Psykiateren min ville at jeg skulle ringe han før lunsj i dag for å fortelle hvordan gikk, sikkert fordi han satte meg på mer medisin (Fluanxol i tillegg til Efexor) på mandag. Men så er det liksom ikke bare bare når man har angst for å snakke på telefon med folk man ikke kjenner noe videre godt. Ikke det at jeg har noe imot psykiateren min, han virker veldig grei men jeg klarte altså ikke å ringe. Nå sitter jeg og har helt noia for at han skal ringe meg, og føler meg så utrolig teit! Skjønner ikke hvorfor det skal være så innmari vanskelig å snakke med folk i telefonen i forhold til å snakke med dem face to face.

Et annet problem er at jeg må ta telefonkontakt med vedkommende som skal være kontaktperson for meg under en praksisperiode jeg skal begynne på om en uke (i forbindelse med hjelpepleierutdanning). Men jeg har ikke klart det, begynner å skjelve ukontrollert når jeg løfter av røret, og blir så klam i hendene at jeg må tørke av det etterpå :(.

*edder og galle*

*oppgitt*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94191-forbannede-telefonskrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...