Gå til innhold

Noen som har funnet kjæreste/venner på internett?

Anbefalte innlegg

Gjest internett

Hvordan gikk dere frem? og hvorfor ble det vellykket? Fordeler ved å bli kjent med noen på internett versus real life? Har inntrykk av at det er lettere å bli kjent med det motsatte kjønn på internett enn venninner. Stemmer dette?

-

Fortsetter under...

Hei.

Å kategorisk si om det er lettere å bli kjent med noen over internett, eller ikke, tror jeg at jeg kan.

Jeg tror det ER lettere for dem som ikke er speislt utadvendt og sosialt flink. Mange nyanser som er tildels ubehagelig, eksisterer IKKE

i "text-mode".

Å skrive er mer behagelig enn øyenkontakt. Det føles ikke så farlig.

Men å skrive med det annet kjønn over internett i stor stil tviler jeg på er bra, fordi en lett kan utvikle noe grad av følelser for ens chat-partner, som bare eksisterer i form av ord på nettet, altså ingen rot i virkeligheten.

Så konklusjonen må bli at dersom man har lyst å treffe en man har truffet på nettet, er det en fordel å gjøre det nokså raskt!

hihi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...