Gjest trrrish Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 For noen mnd siden lot jeg en venn leie et rom i leiligheten min..Det skulle jeg aldri ha gjort! Nå har han ødelagt enad mer av livet mitt! Nå vil jeg ha han UT..jeg vil ha han ut av huset og derfor truet han med å slå meg ned samt sørge for at jeg mister alle vennene mine. Ikke nok med det, han prøvde nettopp å få meg innlagt også. Han hadde visstnok tatt opp på bånd en gang jeg hadde et raserianfall, og han påstår han har vært i søpla og hentet ut blodige baberblad. Da innbiller han seg at han kan få meg innlagt! (for en syk faen) Jeg kaster han ut fordi han har stjelt masse fra meg,(over 3000kr...) samt tatt bilen min ved flere anledninger,truet med å banke folk og drepe folk.., knekt arma på ei jente da vi hadde nachspiel..osv..da gidder ikke jeg ha han her i huset mer.. iallfall ikke etter jeg fant ut han hadde vært i lommeboken min å forsynt seg.. så da truet han med å slå meg ned..jeg ringte politiet,men det hjalp lite, da han ringte politiet rett etterpå og snakket de rundt lillefingeren..slik han har alle vennene sine.. jaja..han er iallfall ute snart nå! Skal bli DEILIG å bli kvitt han! Men men, jeg driter egentlig i han, han har jo bare vist seg å være en ond psykopat. Men hva er det med alle vennene hans/våre som lar seg tvinne rundt lillefingere på den psykopaten???! Er jo omtrent psykopater selv de, når de godtar at han truer med å drepe folk og truer med å slå meg ned! HELT greit om han får dem til å ikke være mine venner mer, for slike venner vil jeg ikke ha! Faktisk er det jo nesten bare psykopater i denne byen her, med få unntak..jeg vil FLYTTE! Skal ALDRI mer bo sammen med noen. Best å være for seg selv!! Så har jeg lært det! Jeg fikk faen meg nok bank gjennom oppveksten til å i det hele tatt godta trusler om å bli slått ned!!!!!! HATER PSYKOPATER!! Og verdener FULL av dem!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94267-psykopater-overalt-i-denne-byen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei, trrrish! Du skal se at vennene dine rett og slett tenker det samme om han som deg, men de fleste mennesker 'kvier seg' for å komme 'på kant med' sånne typer, for det er lettere å holde seg inne med en psykopat, så får du ingen problemer med han. Den dagen det virkelig gjelder, er de nok på din side, skjønner du... - men alle håper på at han bare kommer med tomme trusler. Supert at du er tøff nok til å bli kvitt han, skal jeg si deg... det er ikke alle som hadde turt det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94267-psykopater-overalt-i-denne-byen/#findComment-525719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peeL Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 HOI!!! det er iallefall bra at du har nok baller til å bli skikkelig forbanna på han da, det har han fortjent!! Hepp,gi han inn! (verbalt ja...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94267-psykopater-overalt-i-denne-byen/#findComment-525722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Windsong Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei, trrrish! Du skal se at vennene dine rett og slett tenker det samme om han som deg, men de fleste mennesker 'kvier seg' for å komme 'på kant med' sånne typer, for det er lettere å holde seg inne med en psykopat, så får du ingen problemer med han. Den dagen det virkelig gjelder, er de nok på din side, skjønner du... - men alle håper på at han bare kommer med tomme trusler. Supert at du er tøff nok til å bli kvitt han, skal jeg si deg... det er ikke alle som hadde turt det. Lykke til! Dette hørtes helt grusomt ut! Du er beintøff som vil bli kvitt fyren, det skal du ha!!! Tror det er slik som huufsa sier at andre er redde for å komme på kant med slike personer. Det blir lettere å forholde seg passiv enn å ta støyten man får ved å sette seg opp mot dem. Dessuten har jeg inntrykk av at psykopater har en egen evne til å lure folk til å tro at de egentlig bare vil godt ved å vise de mest sjarmerende sidene sine etter slike utbrudd. Mange faller pladask og fortsetter kontakten med et naivt håp om at det ikke vil komme nye utbrudd. Det er dette jeg kaller "psykopatfellen." Enig i at det virker som om skremmende mange mennesker sliter med personlighetsforstyrrelser som borderline. Opplevde å havne sammen med en da jeg gjorde et forsøk på å flytte i kollektiv i fjor. Endte med å flytte hjem til den gamle leiligheten min igjen ganske fort! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94267-psykopater-overalt-i-denne-byen/#findComment-525753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undrende_far Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Dette hørtes helt grusomt ut! Du er beintøff som vil bli kvitt fyren, det skal du ha!!! Tror det er slik som huufsa sier at andre er redde for å komme på kant med slike personer. Det blir lettere å forholde seg passiv enn å ta støyten man får ved å sette seg opp mot dem. Dessuten har jeg inntrykk av at psykopater har en egen evne til å lure folk til å tro at de egentlig bare vil godt ved å vise de mest sjarmerende sidene sine etter slike utbrudd. Mange faller pladask og fortsetter kontakten med et naivt håp om at det ikke vil komme nye utbrudd. Det er dette jeg kaller "psykopatfellen." Enig i at det virker som om skremmende mange mennesker sliter med personlighetsforstyrrelser som borderline. Opplevde å havne sammen med en da jeg gjorde et forsøk på å flytte i kollektiv i fjor. Endte med å flytte hjem til den gamle leiligheten min igjen ganske fort! Gå inn på denne siden og les om psykopaten. Når noen her tilkjennegir at de i frykt for å komme i konflikt med psykopaten heller "jatter" med han er jeg redd dere allerede har gått i psykopatfellen! Det går ikke an å snakke en psykopat etter munnen, da er du lurt alt....! det er det som er psykopatens geniale trekk, MANIPULASJONEN og omgivelsenes idiotiske forsøk på å tollerere psykopaten (for å unngå problemer) ha..ha...ha...! Dere er lurt trill rundt (manipulert) alle sammen. Den eneste måten å omgåes psykopter på er å ikke omgås dem, ikke begynne å diskutere med dem for du taper til slutt, med mindre du er meget psykisk sterk! Tro meg jeg sankker av erfaring, dyrekjøpt sådan! Det ligger et skjær av missforstått naivitet og tolleranse over de foregående svarene her. Tenk dere om! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94267-psykopater-overalt-i-denne-byen/#findComment-525836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lina1365380363 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei! Vil bare si at jeg er fullstendig enig med " undrende far" her. Det nytter ikke å "jatte med"en psykopat, det forsto jeg tilslutt. Når jeg viste meg fra en bestemt side, og viste min EGEN vilje, trakk han seg tilbake. Men som dere sier, psykopater har en fantastisk evne til å sjarmere folk, fremtre som verden snilleste, og de er reine eksperter til å lyve, lure folk, og manipulere. DERFOR , stikk i en fei om det er mulig. Det nytter nemlig ikke med noen diskusjon, det er håpløst! Det er flott du hiver ham UT. Hilsen fra................ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94267-psykopater-overalt-i-denne-byen/#findComment-525931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrrish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dette hørtes helt grusomt ut! Du er beintøff som vil bli kvitt fyren, det skal du ha!!! Tror det er slik som huufsa sier at andre er redde for å komme på kant med slike personer. Det blir lettere å forholde seg passiv enn å ta støyten man får ved å sette seg opp mot dem. Dessuten har jeg inntrykk av at psykopater har en egen evne til å lure folk til å tro at de egentlig bare vil godt ved å vise de mest sjarmerende sidene sine etter slike utbrudd. Mange faller pladask og fortsetter kontakten med et naivt håp om at det ikke vil komme nye utbrudd. Det er dette jeg kaller "psykopatfellen." Enig i at det virker som om skremmende mange mennesker sliter med personlighetsforstyrrelser som borderline. Opplevde å havne sammen med en da jeg gjorde et forsøk på å flytte i kollektiv i fjor. Endte med å flytte hjem til den gamle leiligheten min igjen ganske fort! HVA faen mente du nå? Borderline er IKKE DET SAMME SOM PSYOPATI!!!!!!!!!!!1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94267-psykopater-overalt-i-denne-byen/#findComment-532194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.