Henriette1365380130 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 tok i går, igjen, ecstacy for å flykte fra hverdagen, jada, feigt, men jeg gjorde det. Jeg og en venninne. Hun hadde aldri tatt det før, men hatt lyst lenge. Jeg ville ikke ta med henne, for jeg vet hva det kan dra henne inn i, men hun mente hun kunne skaffe det selv. Og da er det like bra at hun får ta det med andre, enn å sitte alene, hvis noe skulle gå galt. Vi fikk 2 1/2 hver, testa for oss, så vi "visste" de var "ufarlige". I hvertfall så godt man KAN vite. Vi merka lite etter den første, så tok resten en time etterpå, og da kom alt. Rusen som holder meg oppe. Venninnen min hadde det veldig bra, sa hun i hvertfall. Men plutselig begynte hun å drive inn i psykoser, fra å sitte å prate om et eller annet, helt i hundre, frosset plutselig hele kroppen hennes . Hun stirret rett ut i luften, med et sykt blikk, gapa, mens hele henne var låst. Jeg kunne slå henne, uten at hun rørte seg. Skrike til henne. Rive henne i kinnene. Etterhvert våknet hun og sa hun hadde vært et artig sted, men hun ante ikke hvor. Slik fortsatte det flere ganger utover kvelden, og jeg måtte flere ganger kaste vann på henne. Det var som hun ikke pustet, hun var ikke der. Det var en kropp, uten sjel. Hun sa hun hadde reist litt rundt, vært på teaterfest. Hun opplevde ikke dette negativt, men jeg er redd for at dette er noe som kan fortsette i nyktern tilstand?Kunne hun gått så langt inn i det at hun aldri kom ut igjen? Er dette en vanlig reaksjon på e? Jeg trenger ikke moralpreiken om at dette er feil, jeg vet at dop er en feil løsning, men jeg er ferdig med dette livet. jeg tar bare mine siste skritt. Og hva andre gjør, er deres valg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94496-uheldig-tur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skytt Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Les gjennom hva du har skrevet. Kanskje du kommer på bedre tanker. Du vet det er dumt, men jeg forstår deg veldig godt. Har hatt de samme tankene selv. Prat med noen om dette. For meg har det hjulpet og skrive dagbok, og som jeg leser igjennom noen ganger. Skriv ned alle følelsene dine. Velger du og gjøre det flere ganger så vær ikke feig men gjør det alene, og ikke dra med deg venninnen din. Føler med deg. Klem fra en som vil bry seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94496-uheldig-tur/#findComment-527322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
newbii Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei! Tror det venninnen din opplevde på knips ikke er så uvanlig, jeg mener, alt kan vel egentlig skje når man putter i seg så heftige saker som ecstasy er. Jeg har selv opplevd noe lignende, bortsett fra at min "tripp" opplevdes som veldig negativ og skremmende. Jeg tror man lett kan drive inn i sin egen verden på ecstasy, ettersom følelser og lyder etc. blir så veldig forsterket i forhold til virkeligheten. Er nok mange som har opplevd merkelige turer og psykoser ved ecstasybruk. Og 2 1/2 tab. første gang er vel egentlig i meste laget?? Greit, jeg tok 4, men så har jeg aldri vært særlig smart heller da Uansett! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94496-uheldig-tur/#findComment-527718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette1365380130 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Les gjennom hva du har skrevet. Kanskje du kommer på bedre tanker. Du vet det er dumt, men jeg forstår deg veldig godt. Har hatt de samme tankene selv. Prat med noen om dette. For meg har det hjulpet og skrive dagbok, og som jeg leser igjennom noen ganger. Skriv ned alle følelsene dine. Velger du og gjøre det flere ganger så vær ikke feig men gjør det alene, og ikke dra med deg venninnen din. Føler med deg. Klem fra en som vil bry seg. takk for at du bryr deg:) jeg skriver dagbok, ofte, gjerne under "turer" også, bare for å vite hva jeg tenker. og ja, du har rett,det hjelper. men det hjelper der og da, ikke i lengden? håper du har det bra og takk for råd.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94496-uheldig-tur/#findComment-528327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.