Gå til innhold

lei


Gjest Lizzy1818

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzy1818

livet mitt er litt "messed up" akkurat nå..

alle maser om maten, til og med skolen.

jeg er så lei..

skolen går ikke så bra, jeg har latt det gå så langt, jeg er nesten ikke til stede selv om jeg møter til timene.. er svimmel hele tiden.

hver gang noe går galt straffer jeg meg ved å nekte meg å spise og trener mer..jeg vet det egentlig ikke hjelper..

jeg har bare lyst til å dra bort her fra...

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

er det noe i det hele tatt jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lizzy1818

livet mitt er litt "messed up" akkurat nå..

alle maser om maten, til og med skolen.

jeg er så lei..

skolen går ikke så bra, jeg har latt det gå så langt, jeg er nesten ikke til stede selv om jeg møter til timene.. er svimmel hele tiden.

hver gang noe går galt straffer jeg meg ved å nekte meg å spise og trener mer..jeg vet det egentlig ikke hjelper..

jeg har bare lyst til å dra bort her fra...

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

er det noe i det hele tatt jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Lizzy

Skjønner at du er lei. Alle rundt vill bidra for at det skal bli enklere. Kunne du klare å fortelle de rundt deg hvorledes du ønsker at de skal reagere/forholde seg.Er det noe du kunne sette opp som fast gjøremål etter skoletid 2-3 ganger i uka. Jeg tenker på en deilig tur ut med en du kjenner, kafe-besøk osv. Stå på...men ta noen pust i bakken, forsøk å innta det viktigste for å samle energi til bedre dager. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Lizzy

Skjønner at du er lei. Alle rundt vill bidra for at det skal bli enklere. Kunne du klare å fortelle de rundt deg hvorledes du ønsker at de skal reagere/forholde seg.Er det noe du kunne sette opp som fast gjøremål etter skoletid 2-3 ganger i uka. Jeg tenker på en deilig tur ut med en du kjenner, kafe-besøk osv. Stå på...men ta noen pust i bakken, forsøk å innta det viktigste for å samle energi til bedre dager. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...