Ere Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kjæresten min har hatt det veldig tung i lange tider. Men det siste året har det toppet seg, og for et halvt års tid siden truet han meg med å bli fysisk flere ganger. Han gjorde ikke noe med det, men pga dette valgte jeg å flytte fra ham. Før den tid har jeg gjort alt i min makt for å få ham til å oppsøke hjelp. Han nekter stort sett, men han har også lovet å gjøre det for så å bryte løftet. Men det er ikke så relevant her. Det jeg lurer på er hvordan en skal forholde seg til trusler gitt i en veldig tøff livssituasjon. Vi håper på å flytte sammen igjen da vi fortsatt er veldig glad i hverandre, og i tillegg har vi et lite barn sammen som gir oss god grunn til å prøve ekstra. Jeg har satt som krav at han om ikke annet skal oppsøke hjelp i forhold til at han faktisk har truet meg. Og at vi skal søke hjelp sammen pga dette. Men er det noen vei tilbake når han først har truet meg? Har han krysset en grense som det er ekstremt vanskelig å gjøre om, eller...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94565-trusler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rota Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Du skriver at han har hatt problemer i lange tider. Hadde han problemer når du traff ham også? Hvor gammel er han? Hvordan er han når han ikke er på sitt verste og truende? Viser han empati? Hvordan er han overfor barnet? Ja det ble mange spørsmål, men fysiske trusler skal man ta alvorlig uansett om man finner en god grunn eller ikke. Det virker ikke som du har noen stor tro på at han skal forandre seg, ser det andre innlegget ditt. Synes det var modig gjort av deg og flytte fra ham, for å vise ham at du mener alvor. Fortsett med å vise alvoret, det tror jeg det er det viktigste du gjør nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94565-trusler/#findComment-528394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.