Gå til innhold

Dumt av meg å slutte hos put?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har gått til ukentlige samtaler hos put siden begynnelsen av desember, pga rusmisbruk og selvskading. På begynnelsen takket jeg ja til dette tilbudet fordi jeg mente det var verdt et forsøk, men nå er jeg virkelig bare dritt lei alt sammen! Føler meg egentlig bare mye mer sårbar og utsatt nå som jeg har fått stempelet.. Nå kan jeg jo liksom ikke si NOE om hva jeg føler eller tenker i fare for å bli tvangsinnlagt igjen. Jeg mener; håndjern og fastbolta vinduer er ikke det som gjør meg frisk!

Er det dumt av meg å slutte på put? Når det uansett ikke gjør ting bedre..

Dessuten har jeg ikke tatt en eneste joint i dag!! Og det på eget initiativ! Trenger vel egentlig ikke put da..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94574-dumt-av-meg-%C3%A5-slutte-hos-put/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Dette innlegget traff meg midt i hjerte. Der er akkuratt slik jeg har det fortiden også. Jeg sluttet også med samtaler etter og ha gått siden i mars i fjord. Det gikk akkuratt 2 uker og så måtte jeg bare innrømme at dette ikke gikk. Ble liksom så ensom, begynte og drikke og med familie så vet jeg at det er feil. Men nå er jeg desperat og gjør hva som helst for og få tak i noe. Dette er noe nytt for meg, som alltid har vært moderat med alkohol og totalt avhold fra andre ting.

Innrømm at du må fortsette selvom det ikke gir deg noe nå. Fortell det så vil det hjelpe. DU MÅ FORTSETTE.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...