Gå til innhold

hei til alle sammen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest slitern

Jeg syntes også dette forumet har hjulpet meg. Det er godt å se at man ikke er alene om å slite litt her i livet, for det kan nesten virke slik i det virkelige livet. Ingen liker å fortelle negative ting om seg selv og alle skal liksom ha det så bra. Her kan man få kontakt på en annen måte, og det er lettere å åpne seg fordi man vet at andre også har det vanskelig, samt at man er anonym. Hvis man har det litt vanskelig er det ikke alltid så lett å komme seg ut og være sosial. Derfor er det bra at man kan være litt sosial her inne og få kontakt med folk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94584-hei-til-alle-sammen/#findComment-528139
Del på andre sider

Jeg syntes også dette forumet har hjulpet meg. Det er godt å se at man ikke er alene om å slite litt her i livet, for det kan nesten virke slik i det virkelige livet. Ingen liker å fortelle negative ting om seg selv og alle skal liksom ha det så bra. Her kan man få kontakt på en annen måte, og det er lettere å åpne seg fordi man vet at andre også har det vanskelig, samt at man er anonym. Hvis man har det litt vanskelig er det ikke alltid så lett å komme seg ut og være sosial. Derfor er det bra at man kan være litt sosial her inne og få kontakt med folk.

Jeg er så enig så enig,med dere begge to. En trenger et slikt forum for å takle vanskelige situasjoner her i livet,både for seg selv og andre.En får liksom en tilhørlighet oppe i sin fustrasjon og får gitt uttrykk for dem. Jeg vil også anbefale andre å lese og skrive innlegg, dette hjelper en selv til å få ut det en si.

Stå på alle! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94584-hei-til-alle-sammen/#findComment-528233
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...