Gå til innhold

Trenger noen smarte råd nå...

Anbefalte innlegg

Snart blir det sommer vet dere, og da lurer jeg på hva jeg skal gjøre med de mindre pene arrene jeg har på armene. Jeg kan jo ikke dekke meg til med genser hele tiden heller....

Sannsynligvis blir både mamma og pappa og se dem i løpet av sommeren..De vet jo at jeg ikke har hatt det særli arti i det siste, men jeg tror ikke at de venter seg og se dattera full av arr,liksom...Hvordan forteller man opphavet at man liker å kutte seg selv når ting er værst?

Er det noen som har no lurt og komme med??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94734-trenger-noen-smarte-r%C3%A5d-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undrende_far

...eeeee "sloss med en skurtresker og tapte?"

eller

fikk juling av samboeren?

Nei fra spøk til alvor, hvorfor ikke si det som det er? Hvorfor skal vi på død og liv fremstå så perfekte? Ingen er det.

Det sies at å innrømme svakhet tilkjennegir styrke! Eller kanskje kombinere humor og alvor?

Hvorfor har du arr på armen?

"Slåss med en tiger, den tapte....nei nå skal du høre, jeg har ikke hatt det så lett og har vært deprimert...osv"

på den måten avepner du situasjonen litt før du tilkjennegir dine problemer.

Stå på!

Hei! Sliter med nøyaktig samme problemstilling som deg. Hvordan i all verden skal jeg face sommer'n??????????

Foreldrene mine vet også LITT om hvordan jeg har sliti. Skriver litt, siden de vet at jeg har gått berserk med kniv og piller og vært tvangsinnlagt og sånn, men dette er jo selvfølgelig noe vi ikke prater om. I deres øyne er alt bra så lenge man unngår å prate om det. Vil samtidig benytte sjansen til å rette en takk til pappa for hans "smakelige" kommentar; "bli med på vinterferie, så kan vi dra å bade!" JA! Stor sjanse for at jeg viser meg i badetøy med armer som ser ut som en legestudents leketøy!! En veldig DÅRLIG legestudent! Nei takk! Håper bare noen kan hjelpe meg før sommern kommer, og jeg MÅ legge fram bevisene på at -"Hun er jo virkelig gal!"

Helvete heller! Det livet her suger! Big time!

Hilsen fra en sjuk jente med utrolige temperamentsproblemer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...