Gå til innhold

Kjedelig innlegg

Anbefalte innlegg

Jeg er så SLITEN!!! Jeg er så utslitt av å gå mot strømmen. jeg er så sliten av at gråten bare setter seg i vrangstrupen, istedet for å gi meg lindring.

Jeg orker ikke mer. Det er jo gammelt nytt, men jeg er desorientert, dagene er rare, jeg er rar. Alt jeg har lyst å gjøre blir for skummelt. Det lystbetonte blir ulystbetont. Jippi...

Det aner meg at slik skal jeg ha det resten av livet. For jeg har gått i så mye terapi at jeg snart SPYR! Jeg er så innsatsvillig at jeg snart SPYR! Jeg er så desperat at jeg snart SPYR!

Hodet mitt protesterer, kroppen min protesterer. Ikke en eneste matbit vil den ha i ren depresjon!

Jeg synker langsomt litt og litt. Inntil jeg våkner en dag og skjønner at dette er det. Så bruker jeg masse krefter på å holde meg flytende, til jeg innser at det går ikke når blybelte er festet rundt livet og kværnsteinen rundt beinet.

Hva gjør jeg nå...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94770-kjedelig-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Theos.

Får helt klump i halsen.....føler så med deg.

Er ikke lenge siden jeg selv ikke orket meg selv eller omverdenen...man blir sliten av å gråte, og enda mer lei av at man gråter...

Alt føles håpløst, og uten mening...

Jeg vet ikke noe om din bakgrunn. Men det vil komme bedre tider! Tro meg!

Bare ikke glem at du er unik og verdifull!!!

Gir deg en stor god klem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94770-kjedelig-innlegg/#findComment-529179
Del på andre sider

Kjedelig innlegg? NEI!

Smertelig innlegg: JA!

Det gjør vondt å lese det du skriver. Det virker så håpløst.

Skjønner det er sånn du føler det, at du ikke ser håp mer.

Men det ER håp! Det er ALLTID håp!

Etter en nedtur kommer en opptur. Det har du sikkert erfart før. Så du MÅ bare holde ut.

Du må ikke frata deg selv gleden du vil føle den dagen tilværelsen fortoner seg lysere igjen. Den dagen kommer. Det kan du være sikker på!

Du er reflektert, du er motivert for behandling og du har mye å leve for. Du har mange som er glad i deg. Mange på DOL liker deg og har stor respekt for deg.

Så hva gjør du nå?

Du biter tennene sammen, setter snuten litt til værs og går med små skritt framover i livet.

Stå på Theos!!!

Diger styrkeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94770-kjedelig-innlegg/#findComment-529927
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...