Gjest victoria81 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 I og med at du skal bli skrevet ut fra sykehuset i neste uke,så regner jeg med at årsaken til at du blir skrevet ut er fordi du har klaget til klagekommunisjonen for at dem har holdt deg inne på sykehuset uten at du ville være der selv?Jeg husker forresten at du har nevnt noe av det i dine tidligere innlegg som du har skrevet inn her tidligere,så det er derfor jeg spør om det. Det blir vel på en måte deilig å bli skrevet ut fra sykehuset i og med at du har vært så lenge inne på sykehuset for da slipper du at dem fotfølger deg hele tiden,men da må du også bidra litt med deg selv og gjøre slik at du ikke havner inne på der igjen. I og med at du har vært lenge på sykehuset så regner jeg med at du får veldig tett oppfølging av personale og behandlere rundt deg.Synes at du skal prøve å ta i mot alt den hjelpen som du kan få selv om jeg vet at det er veldig vanskelig for deg.Skal i allefall krysse både fingrene og tærnene for deg slik at du gradvis får det bedre med deg selv etter hvert. På en måte så må man også være motivert og kunne være åpen mot dine behandlere som skal hjelpe deg for at du skal få mest mulig utnytte av hjelpe,men det er nok ikke ikke greit å være motivert når alle dagene er like mørke og svarte. Vil bare si at jeg har stor tro på at du kommer til å klare å bli frisk selv om veien føles eller er veldig lang.Ønsker deg også lykke til med å være utskrevet fra sykehuset, og for all del ikke ty til selvskadning når det er for mange vanskeligheter rundt deg.Da er det bedre å erstatte det og formidle det med ord til den som behandler deg. Er også veldig glad i deg, og vil deg bare godt.Så noe av det jeg skrev her var ikke ment som en moralpreken,hvis du oppfattet det slik? Lurer forresten også på hvordan det går med deg nå for tiden? En oppmuntringsklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94816-hei-forbrenner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei victoria81. Takk for svar. Skjønner det ikke var noen moralpreken,så ikke tenk på det. Hvordan går det med deg,vennen? Hm,vet ikke helt hvordan jeg har det.Blir jo bra å bli utskrevet,men alt blir jo ikke bra av det bare. *klemmer victoria81 lenge* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94816-hei-forbrenner/#findComment-529652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest victoria81 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei victoria81. Takk for svar. Skjønner det ikke var noen moralpreken,så ikke tenk på det. Hvordan går det med deg,vennen? Hm,vet ikke helt hvordan jeg har det.Blir jo bra å bli utskrevet,men alt blir jo ikke bra av det bare. *klemmer victoria81 lenge* Det går ikke så bra.Er sint på min nye behandler fordi jeg fortalte ho om at jeg hadde blitt utsatt for et episode som skjedde i syden for noen sommere siden,men jeg følte at behandleren min ikke tok meg alvorlig. Mer kan du lese under forumet overgrep.Hovedinnlegget heter: Dixi og dere andre:Blir ikke tatt på alvor av min nye behandler. Ellers så går det sånn rimelig greit,men i og med at jeg har en del avtaler i hele marsmåneden,så blir jeg litt stressa fordi det er en del jeg skal gjøre framover. Er forresten med i styret på ungdommens røde kors, og det er veldig gøy.Særlig så er det gøy og ha møte sammen med en del småunger slik at vi kan hjelpe dem med mye rart. Husker godt fra i går at en av småungene sa til meg at jeg var så nervøs og at han syntes at det var stressende.Da sa jeg til ham at jeg skulle prøve å ikke stresse ham opp med å være så nervøs.Hehe!Fine unger som sier ting rett ut.Brydde meg ikke om det i det hele tatt,så det gikk greit. Vil også si at det har gått mye opp og ned psykisk,men nå begynner det visst å gå litt framover igjen.Tenker ikke så mye og går ikke å grubler så mye på ting nå selv om det hender at jeg gjør det. Har nå sluttet helt med å gå på medisiner,fordi jeg fikk lov til å slutte med alle medisinene av min nye behandler i og med at alle pasientene hos henne ikke trengte medisiner fordi dem gikk til behandling hos ho en gang i uka, og hun sa også at medisiner ikke hjalp folk i det hele tatt.Da hadde hun mer tro på alternativ behandling (samtaleterapi). Syntes forresten at det var litt merkelig at bare hun lot meg å slutte med tablettene mine.Fortalte det til både primærlegen og han tidligere behandleren som jeg hadde at jeg hadde sluttet med medisinene mine,men de likte visst tydelig ikke det i det hele tatt.Selv så synes jeg det er helt herlig å være uten medisiner. Klem fra Victoria 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94816-hei-forbrenner/#findComment-529688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.