Gå til innhold

kan noen fortelle meg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dreggen!

Klart du ikke skal føle deg dum!

Alle vi som leser og skriver innlegg er jo stort sett i samme båt på en måte.

Her skal ingen føle seg dumme.

Det er deilig å lufte tankene en gang i blandt. Og det er godt å vite at man ikke er alene. Slik kan jo du være til hjelp for andre også.

Selv skal jeg være ærlig å si at jeg noen ganger føler meg litt dum jeg og, men når jeg får tilbakemeldinger som er positive føler jeg at det er verdt det. Samtidig som andre kan lese og kanskje kjenne seg igjen i det man skriver.

Ikke føl deg dum!

Bare skriv på og trykk på send knappen. Ingen ting er for dumme til å skrive.!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94817-kan-noen-fortelle-meg/#findComment-529650
Del på andre sider

Hei dreggen!

Klart du ikke skal føle deg dum!

Alle vi som leser og skriver innlegg er jo stort sett i samme båt på en måte.

Her skal ingen føle seg dumme.

Det er deilig å lufte tankene en gang i blandt. Og det er godt å vite at man ikke er alene. Slik kan jo du være til hjelp for andre også.

Selv skal jeg være ærlig å si at jeg noen ganger føler meg litt dum jeg og, men når jeg får tilbakemeldinger som er positive føler jeg at det er verdt det. Samtidig som andre kan lese og kanskje kjenne seg igjen i det man skriver.

Ikke føl deg dum!

Bare skriv på og trykk på send knappen. Ingen ting er for dumme til å skrive.!

Lykke til! :)

takk

det var dette jeg trengte :)

jeg føler meg som oftest litt dum etter utspill, selv om jeg innerst inne vet at jeg ikke trenger å føle meg dum, men uansett hva man vet så fungerer det ikke, man bare føler seg dum...

man kan ikke velge vekk slike tanker, ihvertfall ikke uten hjelp desverre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94817-kan-noen-fortelle-meg/#findComment-529665
Del på andre sider

takk

det var dette jeg trengte :)

jeg føler meg som oftest litt dum etter utspill, selv om jeg innerst inne vet at jeg ikke trenger å føle meg dum, men uansett hva man vet så fungerer det ikke, man bare føler seg dum...

man kan ikke velge vekk slike tanker, ihvertfall ikke uten hjelp desverre...

Så hyggelig med tilbakemelding! :)

Husk det er jo derfor vi er her!: For å hjelpe hverandre. Og oss selv da! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94817-kan-noen-fortelle-meg/#findComment-529725
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...