Gjest miney Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg er svært interessert i å vite om alle former for habiliteringsmetoder som finnes, fordi jeg tror jeg har mye å hente dersom jeg får litt hjelp til å finne disse. Jeg tror jeg har mange sterke sider også, som jeg kan spille videre på, og som kan hjelpe meg å overvinne de tingene som er vanskelige i ekteskapet og ellers, noe også mannen min er enig i. Blant annet har jeg fått konstatert en iq som ligger litt over gjennomsnittet av befolkningen, og som ikke på noen punkter ligger under (selv om det nærmer seg). Så ting er ikke så helsvarte som de så ut til i går. Jeg har gått i en konstant krisestemning etter at jeg fikk diagnosen, selv om jeg også følte en viss form for lettelse, som nå er blitt mer og mer dominerende. Så jeg er interessert i å vite om det finnes noen metoder å trene opp deler av hjernen, slik at jeg blant annet slipper endel angstproblemer som jeg har, og at jeg kan bli flinkere til å beherske det sosiale livet, men også at jeg samtidig kan utvikle den delen av hjernen som fungerer best (kognitiv, logisk del). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94921-asperger-syndrom-habilitering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.