Gå til innhold

min "beste" venninne oppfører seg rart

Anbefalte innlegg

Kjæresten hennes slo opp med henne for over 14 dager siden. Jeg fylte 30 års dag på denne tiden, Hun ga ikke lyd i fra seg og meldte avbud. (Noe jeg ville ha forstått) Men hun er min beste venninne. Jeg hadde i uker før regnet med at hun var der for meg.

Nå har hun ikke tatt telefonen på disse 2 ukene. Stenger meg helt av. Skjønner på en måte at hun trenger å være for seg selv, men jeg blir nesten sprø av at hun ikke trenger meg, slipper meg til...være venner på vonde dager også.

Jeg tror det hadde vært sunnere om hun hadde pratet med meg og fått ting ut, ta imot omsorg og le litt, istedet for å å surre med tankene om og om igjen. Ikke vet jeg om hun spiser, eller hvordan hun har det i det daglige.

Jeg er skikkelig oppgitt av at hun stenger meg ute på denne måten. Synes hun lager en stor knekk på vennskapet vårt.

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94972-min-beste-venninne-oppf%C3%B8rer-seg-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Stenger hun ute alle andre også? Familie osv. Hva med skole og evnt. jobb?

Ville forhøre meg med andre for å høre om de hadde kontakt med henne.

Ellers så er jo tu uker kort tid og ikke noe å ta på vei for. Hvis vennskapet får en knekk pga det (fra din side) så synes jeg du er vel streng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...