Gå til innhold

Lag overskrift på innlegg!

Anbefalte innlegg

Gjest På forhånd takk!

Jeg begynner å bli temmelig lei at folk som skriver inn her IKKE lager skikkelig overskrift på innlegg! Joda, mange gjør det. Men mange gjør også ikke det. Det er utrolig slitsomt når diverse innlegg kun har " Spørsmål til NHD " "Trenger å vite" "Noen som vet" o.l.

Hvis dere tar dere tid å skrive innlegg her, vær så snill å legg litt tid på overskriften også!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95033-lag-overskrift-p%C3%A5-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Er helt enig med deg. En annen ting jeg vil tilføye er at folk bør være flink å bruke avsnitt. Det er mye lettere å lese et innlegg med avsnitt. Selv orker jeg ikke å lese innlegg som er kjempe lange uten avsnitt. Det er altfor slitsomt å lese.

Er helt enig med deg. En annen ting jeg vil tilføye er at folk bør være flink å bruke avsnitt. Det er mye lettere å lese et innlegg med avsnitt. Selv orker jeg ikke å lese innlegg som er kjempe lange uten avsnitt. Det er altfor slitsomt å lese.

her kunne du kanskje lagt inn et avsnitt...?

:-)

Enig med deg.

sprocket1365380446

jeg er helt enig. Blir litt lettere å lese og så kan man luke ut de man faktisk kan hjelpe med et lite svar og de som spør om noe du overhodet ikke har greie på. Har man ikke greie på et tema blar man enkelt forbi og så kommer nestemann som sikkert kan gi et svar.

Så jeg støtter den fullt ut for enkelhets skyld og ikke minst for forumfreden=)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...