mica_les Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Hei Finnes det noen medisiner man kan bruke for å hindre flyskrekk...?... Kurs har vi ikke tid til akkurat nå,når reisen er om 6 uker. Noen gode råd? 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 To-tre glass vin pleier å hjelpe meg, samt at jeg sitter ved siden av noen som er veldig glad i å skravle. En bergenser, for eksempel Eller... er det virkeligille, kan vel legen skrive ut valium eller noe slikt så du klarer å slappe av. Det kommer til å gå så bra, atte! ) 0 Siter
Gjest Pipilottan Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Hei, 1 glass vin rett for flyet starter og så et i timen...det hjepler... (ikke på 12-timersturer). Vival eller reisesyketabletter er beroligende. Sovetablett like så. Du kan lese mye på nettet om flyskrekk det hjelper! Og husk... hvorfor skulle akkurat ditt fly dette ner??? Klem og lykke til! 0 Siter
Line Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 To-tre glass vin før man drar gjør susen. Det hjelper om ikke annet litt for min egen del 0 Siter
Line Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Uhm... ser plutselig at jeg har svart før. Jaja... da er dere vel kommet hjem igjen og, da? Håper turen gikk bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.