theelf Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 prøver dette jeg, det kan jo virke. Jeg er en plass i 20-årene. Jente, og for tiden arbeidende, nettopp avlsuttet studier. Har opplevd en del negative ting i livet og har i den siste tiden skjønt at dette har påvirket meg mer en jeg var villig til å innrømme. Er nok plaget av depresjoner, er ihvertfall mer negativt innstil til livet enn folk flest. Har glemt mesteparten av barndommen. Er det noe jeg kan gjøre for å klare å huske den? Har bestemt meg for at jeg trenger tid for å jobbe meg gjennom tidligere opplevelser og at jeg ikke er sikker på hva jeg vil lenger. Med andre ord så er det ganske "flokete i hodet mitt" for tiden. Tror nok at jeg trenger å snakke med en profesjonell, men det er dyrt, har ikke nok penger til å snakke med de som virkelig er gode, og dermed har privat praksis... Råd noen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95889-floker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.