trudetellerei Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Når jeg opplever sterke ting som for eksempel at kjæresten gjør det slutt, reagerer jeg så merkelig at jeg har lyst til å høre hvordan det henger sammen. I det ene øyeblikket er jeg fryktelig rolig - for eksempel på telefonen med vedkommende kan det være meg som til slutt trøster ham - for i det neste øyeblikket oppløses i tårer og kjenne en fysisk smerte i hele kroppen som er aldeles forferdelig. Deretter er jeg tilbake til den rolige, fornuftige varianten igjen, og da er det ikke måte på hvor rolig jeg er, og det er vel egentlig den roen jeg finner innimellom som forundrer meg mest. Det at jeg er helt "nede" finner jeg jo naturlig. Har man gått inn i en slags tilstand av lettere sjokk når slikt inntreffer? Jeg gjør ikke noe spesielt for å behandle dette, lar det vel bare skje og tømmer ut det som må tømmes ut. Blir bare så overrasket over at det går an å variere så fryktelig. Mvh "sjokkert..." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95958-er-dette-sjokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.