toso Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Windsong ber meg kontakte psykiater,og det har jeg forsåvidt gjort, - gått i vanlig samtaler noen mnd, - og synes det er greit å forsøke sett navn på ting. - Men er noe usikker på ihvilken grad det gjør meg tryggere eller ikke. - jeg er usikker på hvor dette havner hen egentlig, - Gleder meg over de gode dagene, - men for en som i utg. var skeptisk til medisiner , - er det spess å se at man forsåvidt bare må øke doser - og at det ikke går så veldig fremover, -- urolighetene øker forsåvidt uten at jeg vet noe om hvorfor. Men okay, -- får spise tabl mine da, - og jobbe for å holde meg igang. - trur forresten ingen ser dette på meg, - eller merker det bortsett fra de nærmeste jeg forsøker å formidle det til. Men er bekymra om dagen, - og venter på en ny psykiater,siden den forrige fant seg ny jobb. - Har egentlig siden ganske tidlig alder vært noe urolig i perioder, - uten og sette navn på det, - bare latt det gå over av seg selv. - Men nå de siste par åra har det øka på, og jeg har mått tatt stilling til hva det er. - det var det sålangt, - På vei, men vet ikke hvor, men forsøker sette navn på ting for meg sjøl, - å gå videre. Men begynner å bli litt redd, -for noe jeg ikke helt kan sette annet navn på enn ; urolighet og anspenthet. God natt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96452-takk-for-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.