Solsikke Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Skrevet 13. mars 2003 Nei, som regel kan man ikke det. Huff, jaja... Skremmende er det uansett. 0 Siter
Gjest sjokkert Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Men kjære sjokkert til din informasjon så hadde jeg ikke videresendt denne mailen om ikke helt likelydende beskjed sto på dol for litt siden. Men det er ikke innholdet i mailen som er nøye nå. Men det at det faktisk går å bruke en hvilken som helst mailadresse man ønsker å sende mail fra. Det sjokkerer meg faktisk litt. Jeg driter i innholdet men reagerte på at du videresender epost du får tilsendt.. Kjekt å vite. 0 Siter
Solsikke Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Skrevet 13. mars 2003 Jeg driter i innholdet men reagerte på at du videresender epost du får tilsendt.. Kjekt å vite. Okei. Ja det er kjekt å vite, men som sagt ikke noe jeg bruker å gjøre. 0 Siter
tiliti Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Jeg driter i innholdet men reagerte på at du videresender epost du får tilsendt.. Kjekt å vite. En sjelden gang videresender jeg virkelig gode historier og vitser, er det fryktelig fælt? 0 Siter
Gjest uyg7yg Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Nei, som regel kan man ikke det. Kan andre lese mailene dine også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.