Gå til innhold

18 mndr. og urinveisinfeksjon. Hjelp!!


dulla

Anbefalte innlegg

hun har faktisk vært til utredning, både med røntgen og undersøkelse av nyrene. Der var alt o.k.

Hun har dessuten aldri hatt symptomer på UVI. Det eneste er at før hun våkner om morgenen så skriker hun litt. Ellers på dagen er hun helt o.k. Ingen feber eller noe.

Men årsaken vet vi ikke. Kan årsaken være at vi noen ganger har glemt å skifte bleie på hele dagen f.eks,eller er det for dårlig rengjøring? Eller er det andre årsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Homeopatica

Homeopati kan hjelpe. F.eks. Cantharis, Pulsatilla, Petroselinum, Sarsaparilla og Nux Vomica er mye brukte midler, men det finnes også andre.

Men jeg hadde villet oppsøke en homeopat MNHL for behandling.

Du kan prøve tranebærjuice, den smaker greit. Kjerringrokkte smaker pyton, så den vil hun sikkert ikke ha. Du kan kjøpe askorbinsyrepulver (c-vitaminpulver) på apoteket og blandet ut i drikket hennes.

Prøv å dusje henne, istedet for å bade henne. Pass på å tørke bakover når du vasker nedentil. Bakterier fra stumpen kan fort komme inn i urinrøret hos jentene. (Men det visste du vel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at hun får nok å drikke?

Jeg mener, hvis ikke bleia er søkkvåt etter en hel dag, tyder det på at hun tisser lite. I hvert fall har bleiene til ungene mine vært ganske fulle etter noe timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...