toso Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Morn mitt navn er ; "verden ble ikke som jeg tenkte" ; sitter og tenker litt på hvordan livet har blitt i forhold til hva man tenkte før. Skal ikke påsta at det er gått på tryne ; men så ikke for meg en hverdag med angst ; -sterk uro, anspenhet, smak av panikkangst 2-3 ganger osv, Men her sitter jeg altså. Tar 2 tabl. cipramil daglig, gjort det en del mnd, -- jeg så ikke selv at jeg var deprimert, - men handlingslamma kanskje, - og sittende fast i meg selv. Men okay ..kanskje han hadde rett, at det er det det heter. - Har liksom aldri sett meg selv som deprimert. Men okay. Også får jeg beskjed om at jeg har en ansgtsjukdom når jeg beskriver virkeligheten min med ; indre uro, - stor anspenthet og igjen svimmelhet. - Okay , ja kanskje jeg har angst, - .Jeg tar ca en valium om dagen for tiden, ..noen ganger 2, - når uroligheten/anspentheten øker. Også var det å beskrive angsten da ; --ehh, - det blir ikke lett ; - nei, - jeg er ikke redd for noe, - går ikke rundt med noen sosialfobi eller annet, -- blir bare urolig og anspent og har lyst til at noe holder rundt meg - eller noe, - ...Det er min beskrivelse, - ellers har jeg lyst å legge meg under dyna, Sliter med private forhold ; - har en datter og en samboer, men trenger mer nærhet og sex, trenger å føle at noen bryr seg mer, Jeg ser at jeg har blitt svakere for belastninger, at jeg tåler stress dårligere, - Jeg ser at dagene ikke er som jeg ønsker hele tiden, og at forholdet jeg er i skulle hatt mye mer kjærlighet og lidenskap, .. Jeg har noen savn, noen sorger som plager meg, ..og de belastningene er vanskelige å ta, .. SÅnn er det nå. -- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97072-angst-uro-og-en-liten-natthsitorie-for-%C3%A5-lette-hjertet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.