Gå til innhold

Bare noen tanker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger vil jeg hyle, rope, skrike til jeg ikke orker mer.

Noen ganger vil jeg la tårene komme frem, la dem renne ,få det ut.

Som oftes så holder jeg alt inne.Tårene, ropene skrikinga, alt sperrer jeg inne,Vil ikke at det skal vises. Det blir bare spørsmål og mas av det.

Men som oftes klarer jeg det ikke.

Jeg vil så gjerne, men etter all øvinga på å klare holde alt inne, klarer jeg ikke spille det ut når jeg virklig har behov for det.

Andre ganger orker jeg ikke.Gir totalt faen.Nytter ikke uansett...

Noen ganger hjelper selvskading(en stund iallefall),men kan ikke ty til det hele tiden,pga foreldrene mine er påpasselige,det vil jo merkes.

Jeg blir spør av disse følelsene som noen ganger sliter meg helt ut.

Men mest av alt så føler jeg tomheten.Den fyller meg helt og jeg får ikke puste.

Ano

Set Abominae
Skrevet

Prøv å tren på å få ut følelsene vennen...

La det slippe ut litt etter litt, slik at det ik blir en stor vond ball..

Prøv...

*sender en klem om du vil ha*

Gjest Engelen33
Skrevet

Vennen min....

Så utrolig godt skrevet!! Kjenner meg utrolig godt igjen! Ja, det er en vond og tøff prosess, og bare det å kjenne på følelsene!! Det er så vondt, men såpass har jeg skjønt at det MÅ til for å bli kjent med seg selv, sånn at man til slutt "tør" å gi slipp på det som helt har tatt over livet ditt og mitt. Husk, vi går sammen lille venn. Veldig glad i deg!

*holder lenge rundt deg og gir deg masse styrke*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...