Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

nå sitter jeg her og leser innlegg fra noen personer. jeg kjenner meg igjen blat dem. jeg har problemer selv.

jeg sliter med det meste. selvtillit etc. det er i de siste 2 årene at det har blitt så dårlig. jeg eier ikke selvtillit og gir opp for det meste. som det at jeg driver og tar lappen og har ennå ikke klart det, jeg er nå 22 år, (var 18 da jeg startet) gammel gutt. jeg har strøket på oppkjøring 5 ganger og den siste senest på torsdag i forrige uke. vi var tre stykker som dro opp til brandbu, jeg og to 19 år gamle jenter. begge sto, jeg strøk. for 5 gang. veldig deprimerende når alle kompisene har lappen. så er det sosiale da. jeg føler meg så dum og uinteressant blant folk. vet ikke hva jeg skal snakke om og føler at jeg er kjedelig, verdiløs og en som folk ikke vil ha noe med å gjøre. jenter klarer jeg ikke å bli kjent med. har komplekser for lav høyde og synes at jeg er stygg som juling. personlighet har jeg ikke, dum som rakkern er jeg også. skjønner ikke det enkleste på skolen. har tynt med hår på hodet. i 15 års alderen ble jeg mobbet av en kompis av faren min for lav høyde, noe som fortsatte til for noen uker siden. men da skjelte jeg han ut og ba han ryke og reise.

alt dette påvirker alt.skole, trening etc. jeg trener 5 ganger i uken med sats og fotball- men nå gidder jeg ikke mer. idag orket jeg ikke å dra på skolen. la meg 23:00 igår og våknet klokka 16:30 idag. har ikke lyst på noe. bare legge meg ned og grave meg ned. føler meg så svak.dum.latterlig.

føler at venner og bekjente tror at jeg er en tulling og en asosial idiot. har ikke noe å snakke om med folk. føler at jeg ikke har en egen identitet men må dilte etter andre. og føler at de tror at de gjør meg en tjeneste ved å la meg vanke sammen med dem.

er det noe galt med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98203-er-det-noe-galt-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si at han kameraten til faren din måtte være liten inni seg, siden han mobbet deg pga høyden. Voksne folk gjør ikke slik, rett og slett.

Gutter har også en ganske rar oppfatning av betydningen av visse ting, som vi jenter ikke bryr oss fullt så mye om hos dem. Bl.a. høyde og lite hår.

meningsløs

Om det er noe galt med deg? Jeg er sikker på at andre ikke ser på deg slik du tror. Men når man er deprimert, virker alt bare fullstendig negativt, så det nytter egentlig ikke å si til deg at du må tenke mer positivt...

Jeg skjønner gost hva du mener med det å ta lappen... Det gjør ikke akkurat ting bedre... Jeg har ikke lappen selv, selv om jeg nå er snart 20 år. Jeg har ikke tatt noen kjøretimer enda heller, og i russetida var jeg den eneste på bilen som ikke hadde lappen, og det var ikke like kult... Folk sa det ikke rett til meg, men jeg visste jo hva de tenkte...

Du viser ganske klare tegn på depresjon, ja... Det er kanskje en ide å snakke med legen din..?

Gjest Windsong

Ja du er alvorlig deprimert! Du må ta kontakt med legen din snarest! Slik at du kan få behandling for problemene dine.

Høres ut som du har en depresjon, og det er vondt!

Det finnes hjelp å få både som samtaleterapi med psykolog el. psykiater og medisiner. I ditt tilfelle er det nok en ide å gå til psykolog for å sortere de dårlige følelsene du har for deg selv. En psykolog vil kunne hjelpe deg med å snu på tankemønstre som er negative og gjør alt værre.

Ellers skal du vite at jeg som jente ikke synes at høyden eller mengden hår hos gutter er det som betyr noe! Hva som teller er hva man har til felles, at man er snill, ærlig og bryr seg om hverandre.

*klem*

Gjest ikke undertegnet

Høres ut som du har en depresjon, og det er vondt!

Det finnes hjelp å få både som samtaleterapi med psykolog el. psykiater og medisiner. I ditt tilfelle er det nok en ide å gå til psykolog for å sortere de dårlige følelsene du har for deg selv. En psykolog vil kunne hjelpe deg med å snu på tankemønstre som er negative og gjør alt værre.

Ellers skal du vite at jeg som jente ikke synes at høyden eller mengden hår hos gutter er det som betyr noe! Hva som teller er hva man har til felles, at man er snill, ærlig og bryr seg om hverandre.

*klem*

hvor finner man psykologer? koster de mye?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...