snufseguri Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 De to siste ukene har jeg hatt det så bra! Jeg har vært den gamle meg, og det har jeg ikke vært på et år. Så utrolig deilig! Har begynt å tenke på framtiden igjen, på jobb osv. Tror ikke jeg er riktig klar for å gå ut i arbeidslivet ennå, fordi jeg fortsatt er veldig engstelig av meg og har en selvtillit som nesten er på bånn. Vet ikke hva som gjør at jeg har det bra nå, men jeg tror depresjonen har gjort at jeg har tenkt en del og at forskjellige ting har gått opp for meg. Nå gjelder det bare å finne ut av ting og håpe på at jeg ikke faller tilbake igjen. Angsten er der hele tiden, angst for å falle tilbake i depresjonen igjen. Men jeg nekter å være deppa, jeg nekter å svinne bort en gang til. For akkurat nå har jeg det bra, og slik vil jeg at det skal fortsette. Håper ikke det er fælt for de som fortsatt er langt nede å lese om andre som har fått det bedre. Slet litt med det før selv. Selv om jeg var glad på andres vegne, så så jeg bare tydeligere hvdan jeg kunne hatt det selv. Nå er det visst min tur til å føle meg bedre, forhåpentligvis lenge. Hm... ja, jeg måtte bare skrive litt nå, kanskje for å vise andre at livet kan bli bedre. Jeg har ikke alltid hatt troen på nettopp dette selv det siste året, men jommen ble det bedre likevel. Muligens kan akupunktur ha en finger med i spillet. Har hatt fire behandlinger mot depresjon, hallusinasjoner og tvangstanker, og jeg er bare blitt bedre og bedre! Humøret er bedre (men fortsatt ustabilt), hallusinasjonene er så godt som borte, og jeg er ikke så avhengig av tvangsritualer lenger. Tvangstankene er også færre Håper dere andre også finner riktig behandling og tar tak i ethvert halmstrå som rekkes ut mot dere. Huff, blir litt nervøs når jeg leser det jeg skriver nå, er livredd for å bli verre. Men som sagt, jeg nekter å bli verre. Ja, det var alt for i dag... Håper dere som leser dette får en fin dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg synes ikke det er ille å lese om at du har det bedre. Ikke i det hele tatt! Det viser jo, som du sier, at det finnes håp. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/#findComment-554466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei på deg! Syns det er veldig bra at du skriver og forteller at du har det bedre. Da skjønner andre som sliter at det går an å få det bedre. Det er viktig å se at ting går opp og ned her i livet. Hvis du skulle få en nedtur seinere, så har du erfart at det går an å bli bedre igjen etter en stund. Håper at du aldri mer får en nedtur, at det du har greid å bygge opp nå varer. Det har du virkelig fortjent! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/#findComment-554581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snufseguri Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hei på deg! Syns det er veldig bra at du skriver og forteller at du har det bedre. Da skjønner andre som sliter at det går an å få det bedre. Det er viktig å se at ting går opp og ned her i livet. Hvis du skulle få en nedtur seinere, så har du erfart at det går an å bli bedre igjen etter en stund. Håper at du aldri mer får en nedtur, at det du har greid å bygge opp nå varer. Det har du virkelig fortjent! Huff, det er nettopp det jeg er redd for... å få en ny nedtur... Men jeg kan jo ikke tenke sånn, da blir jeg jo deppa bare ved tanken. Så jeg prøverå fylle hverdagen med litt hobbyer og husarbeid, for å tenke på noe annet. Og kanskje jeg etter hvert kan få meg en jobb, om det så bare er noen timer i uken. Tusen takk for at du svarte på innlegget mitt, Goliane! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/#findComment-555598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snufseguri Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg synes ikke det er ille å lese om at du har det bedre. Ikke i det hele tatt! Det viser jo, som du sier, at det finnes håp. Lykke til! Tusen takk for lykkeønskningen! Det trenger jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/#findComment-555599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Huff, det er nettopp det jeg er redd for... å få en ny nedtur... Men jeg kan jo ikke tenke sånn, da blir jeg jo deppa bare ved tanken. Så jeg prøverå fylle hverdagen med litt hobbyer og husarbeid, for å tenke på noe annet. Og kanskje jeg etter hvert kan få meg en jobb, om det så bare er noen timer i uken. Tusen takk for at du svarte på innlegget mitt, Goliane! Nei, det nytter ikke å tenke på ny nedtur! Du må nyte oppturen maksimalt og tro at en ny nedtur aldri kommer! Det kan jo bli sånn, vet du, at den aldri kommer! Om jobb, så har jeg et rotehus som trenger å shines opp! Har vinduer det nesten ikke går an å se ut gjennom. Har en hage som er et villniss!! Heldigvis er den snødekt for tida! Jeg trenger rydder, vaskehjelp og gartner. Men du bor kanskje ikke i Nord- Norge? Ikke hadde jeg hatt råd til å betale deg om du så gjorde, heller! Men du kunne jo kontakte en skole ellet SFO der du bor. Der har de kanskje behov for vikar en gang i blant? ER det ikke deilig at det er vår, forresten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/#findComment-555618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nei, det nytter ikke å tenke på ny nedtur! Du må nyte oppturen maksimalt og tro at en ny nedtur aldri kommer! Det kan jo bli sånn, vet du, at den aldri kommer! Om jobb, så har jeg et rotehus som trenger å shines opp! Har vinduer det nesten ikke går an å se ut gjennom. Har en hage som er et villniss!! Heldigvis er den snødekt for tida! Jeg trenger rydder, vaskehjelp og gartner. Men du bor kanskje ikke i Nord- Norge? Ikke hadde jeg hatt råd til å betale deg om du så gjorde, heller! Men du kunne jo kontakte en skole ellet SFO der du bor. Der har de kanskje behov for vikar en gang i blant? ER det ikke deilig at det er vår, forresten? Så flink du er til å oppmuntre andre her inne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/#findComment-555629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snufseguri Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Nei, det nytter ikke å tenke på ny nedtur! Du må nyte oppturen maksimalt og tro at en ny nedtur aldri kommer! Det kan jo bli sånn, vet du, at den aldri kommer! Om jobb, så har jeg et rotehus som trenger å shines opp! Har vinduer det nesten ikke går an å se ut gjennom. Har en hage som er et villniss!! Heldigvis er den snødekt for tida! Jeg trenger rydder, vaskehjelp og gartner. Men du bor kanskje ikke i Nord- Norge? Ikke hadde jeg hatt råd til å betale deg om du så gjorde, heller! Men du kunne jo kontakte en skole ellet SFO der du bor. Der har de kanskje behov for vikar en gang i blant? ER det ikke deilig at det er vår, forresten? Hei! Jo, det er kjempedeilig med vår! Trodde ikke at våren kom så tidlig i Nord-Norge? Jeg bor nok langt unna deg ja, så du får nok finne deg en annen altmuligkvinne. Har forresten masse husarbeid her også... æææhhh.... Men jeg har ingen hage, så det blir lite hagearbeid på meg. Nei, jeg bør nok ikke tenke for mye på at jeg kan få flere nedturer. Men det er nesten litt skummelt å føle seg bedre også! Det er så uvant liksom. Men jeg håper det fortsetter sånn LEEENGE! Ha en fortsatt fin kveld! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98206-s%C3%A5-bra-endelig/#findComment-555632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.