Gå til innhold

Zoloft og alkohol, NHD


Adia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan Zoloft kombineres med alkohol? Jeg har ikke rørt alkohol på lang tid, men har lyst på en skikkelig fest denne helga??

Hilsen nesten avholds :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adia.

Jeg spurte min lege om det samme. Han sa at dette ikke var farlig, men alt med måte!

Jeg tok meg en fest.. Hadde vel 6 halvlitre og noen drammer uten å ta avpga det!

Party on!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adia.

Jeg spurte min lege om det samme. Han sa at dette ikke var farlig, men alt med måte!

Jeg tok meg en fest.. Hadde vel 6 halvlitre og noen drammer uten å ta avpga det!

Party on!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser innlegget er merka til NHD, men tillater likevel meg selv å skrive noen ord.

Det sies jo at man alltid skal være forsiktig med å blande alkohol og medikamenter.

Har hørt at en bør holde seg unda alkohol den første tida etter en har begynt på SSRIs, og at en så kan prøve forsiktig.

Toler av og til ganske lite, men det er jo greit *s*

Noen ganger toler jeg IKKE mindre enn før.

Du får vel prøve deg fram, så finner du ut av det, hvordan DU reagerer på det...

Var jeg deg, ville jeg ikke starta med en storfest, men tatt en liten test på forhånd.

Lykke til!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser innlegget er merka til NHD, men tillater likevel meg selv å skrive noen ord.

Det sies jo at man alltid skal være forsiktig med å blande alkohol og medikamenter.

Har hørt at en bør holde seg unda alkohol den første tida etter en har begynt på SSRIs, og at en så kan prøve forsiktig.

Toler av og til ganske lite, men det er jo greit *s*

Noen ganger toler jeg IKKE mindre enn før.

Du får vel prøve deg fram, så finner du ut av det, hvordan DU reagerer på det...

Var jeg deg, ville jeg ikke starta med en storfest, men tatt en liten test på forhånd.

Lykke til!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser innlegget er merka til NHD, men tillater likevel meg selv å skrive noen ord.

Det sies jo at man alltid skal være forsiktig med å blande alkohol og medikamenter.

Har hørt at en bør holde seg unda alkohol den første tida etter en har begynt på SSRIs, og at en så kan prøve forsiktig.

Toler av og til ganske lite, men det er jo greit *s*

Noen ganger toler jeg IKKE mindre enn før.

Du får vel prøve deg fram, så finner du ut av det, hvordan DU reagerer på det...

Var jeg deg, ville jeg ikke starta med en storfest, men tatt en liten test på forhånd.

Lykke til!

Klemmer fra

Tusen takk for svar, ser frem til en liten fest i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser innlegget er merka til NHD, men tillater likevel meg selv å skrive noen ord.

Det sies jo at man alltid skal være forsiktig med å blande alkohol og medikamenter.

Har hørt at en bør holde seg unda alkohol den første tida etter en har begynt på SSRIs, og at en så kan prøve forsiktig.

Toler av og til ganske lite, men det er jo greit *s*

Noen ganger toler jeg IKKE mindre enn før.

Du får vel prøve deg fram, så finner du ut av det, hvordan DU reagerer på det...

Var jeg deg, ville jeg ikke starta med en storfest, men tatt en liten test på forhånd.

Lykke til!

Klemmer fra

Tusen takk for svar, ser frem til en liten fest i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...