Gå til innhold

Feit av fontex ? er det mulig?

Anbefalte innlegg

becky1365380394

Jeg har gått på fontex i en mnd nå, 20 mg. Skal øke til 40 mg. Lurer på om det er slik at noen har erfaringer med vektøkning og dette medikamentet? Vet at det skal ha motsatt virkning på mange, men jeg la på meg av cipramil og kommer vel glatt til å legge på meg av dette også.

Har fått det forskrevet etter en "anorektisk periode" jeg kom inn i etter 8kg vektøkning på cipramil. Gikk ned 23 kg fra november til begynnelsen av februar. Den siste mnd har jeg ikke gått verken opp eller ned. Men jeg spiser mye mer nå med fontex...skal dette fortsette legger jeg på meg etterhvert. Fysj og fy!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98345-feit-av-fontex-er-det-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...