Gå til innhold

Tilbakefall? ALAT? NHD!!

Gjest ingen_nick_denne_gangen

Anbefalte innlegg

Gjest ingen_nick_denne_gangen

Hei.

Jeg har slitt med angst, panikkangst med agorafobi, depresjon & borderline i over to år. På samme tid i fjor var det et levende helvete på jord. Jeg var plaget med konstant angst og det var så vidt til å holde ut av. Trodde at jeg aldri skulle kunne klare å komme meg gjennom, men klarte det såvidt.

På mandag ble jeg syk, mest sannsynlig influensa. Våknet tidlig tirsdags morgen og så at solen var på vei opp, dette minte meg om hvordan jeg hadde det på samme tid i fjor og da startet helvette. Uvirkelighetsfølelsen som verken jeg eller psyken har klart å finne ut av kom tilbake og samtidig konstante panikkanfall.

På tirsdag var det enda verre, verken vival eller xanor funker. Jeg er livredd, jeg kan ikke tro at det er tilbake og hvordan er det mulig at noe sånt kan skje på en dag? Jeg hadde det vanvittig bra på søndag og lørdagen var den beste dagen på utrolig lenge.

Fikk også vite på tirsdag at leververdiene var alt for høye, ALAT lå på 248. Jeg bruker 300mg Efexor Depot, 20mg x2 Buspar daglig, startet med Tetracykliner for to uker tilbake.

Hva skyldes denne store leververdi forhøyelsen? Jeg har hatt unormalt høye leververdier før og da var de høyere når jeg hadde det vanskelig, enn når det gikk bedre. Det føles som om kroppen og psyken går i ett, så snart det er noe galt oppe, så streiker levern. Har du kanskje hørt om slike tilfeller før? Psykosomatisk eller motsatt, at levern streiker og det fører til dårligere psyke?

Uansett, kan det hende at dette tilbakefallet skyldes det at jeg ble påminnet noe som skjedde og i tilegg at jeg hadde og har høy feber, slik at det vil gå over når jeg blir frisk?

Hva skal jeg gjøre??? Blir gal.

Jeg NEKTER å gå gjennom dette på nytt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98541-tilbakefall-alat-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...