Gjest østfold Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har BED (tvangsspising) og føler meg veldig ensom og alene med dette problemet. Det blir jo betegnet som en psykdom ... så da prøver jeg meg her. Er det noen som meg der ute?? Jeg har hatt problemet siden jeg var ca. 10 år gammel (er nå 29), så det begynner jo å røyne litt på. Det er nå så ille at jeg vet ikke om jeg ser noen ende på det hele. Det eneste som holder meg oppe er en fantastisk nydelig sønn på to år! Når jeg er med ham så glemmer jeg meg selv (når ikke kroppen min setter fysiske begrensninger ift. lek osv.) og det er godt! Men ellers så får jeg vemmelser av meg selv. Jeg hater hver feite ekle celle i kroppen min, og vet vel egentlig at jeg kommer til å dø om ikke så lenge pga vekten. Jeg vet at sønnen min burde være inspirasjon nok til å 'ta meg sammen' og gjøre noe med vekten. Og jeg elsker ham over alt på jord! Så hvorfor klarer jeg det ikke??? Jaja...nok om meg. Ønsker vel egentlig bare å vite at jeg ikke er helt alene i verden. (Hvis det ikke er nettopp det jeg er da...) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98665-flere-her-med-bed/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.