Gå til innhold

'Psykologiforskning' (Vits)

Anbefalte innlegg

Gjest appendix

En god latter forlender livet og forkorter depresjonen (eller demper den LITT).

Også fra DetBeste:

I baren sitter en ung kvinne alene og en mann kommer bort til henne og tilbyr henne en drink.

'Hva! Bli med på rommet?' roper hun høyt så alle i baren snur seg. 'Nei, du misforstår', hysjer mannen forfjamset. 'Jeg ville bare by på en drink.' 'Bli med på rommet? Hva tar du meg for?' roper hun enda høyere.

Den forvirrede mannen trekker seg pinlig berørt bort i en krok, og føler blikket fra alle bargjestene i ryggen.

Etter noen minutter kommer kvinnen etter og unnskylder seg: 'Jeg er lei for det opptrinet, men jeg er psykologistudent og forsker på menneskelig adferd i uventede situasjoner.'

'Hva?' roper mannen, og alle snur seg. 'TUSEN kroner!!'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98688-psykologiforskning-vits/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MammyBlue

Ha ha, morsomt! Forøvrig tror jeg ikke psykologer liker psykologvitser. Jeg fortalte psykologen min denne (litt vanskelig, siden det egentlig var en tegning med snakkebobler!): To menn står på et gatehjørne og prater, den ene ser på klokka og sier at nå må jeg nok gå, ellers kommer psykologen min til å føle seg avvist, jeg har time.

Da SÅ psykologen min på meg og sa med veldig alvorlig ansikt at vil du helst slippe å snakke om det vanskelige, eller?

Det ville jeg, naturligvis (slippe). Men faktisk så lo jeg veldig av den vitsen da. Det er lenge siden, men jeg husker det godt! Han kunne godt ha ledd, syns jeg! ELLER så kunne han tatt det på alvor og sagt at psykologe rogså har lov til å føle seg avvist av og til. For det må da være tilfellet.

Gjest appendix