Gå til innhold

Abstinenser etter cipramil seponering

Anbefalte innlegg

Gjest kulikova

Jeg holder på å trappe ned på cipramil. Har brukt 60 mg i 1,5 år.

Trappet ned til 40 mg for 1,5 m.n.d siden, det gikk helt fint.

Har nå trappet videre ned til 20 mg for 1,5 uke siden, men har nå masse abstinenser. Skjelver, fryser, diare, hodepine og føler meg generelt uvell.

Hva gjør jeg nå, venter til det går over (er ikke så helt greit), eller bør jeg øke dosen litt igjen. Er det for mye å trappe ned med 20 mg om gangen?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99065-abstinenser-etter-cipramil-seponering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Du kan velge ett av de alternativene du selv skisserer. Altså enten å holde ut med plagene, for de går over etterhvert, men kanskje er det best å minske dosen noe langsommere. Med en så høy dose i kroppen, så skal det jo tid til til avveniing.

Gjest The Iceman

Har selv brukt/bruker cipramil-

Har nøyaktig samme symptomene som deg.

Jeg har brukt 20mg i et års tid.Har nettopp gått opp 10 mg.(totalt 30)

Dette er slitsomt. Sliter med det du sa, og tunge tanker generelt.

Jeg anbefaler deg-av egen erfaring-å trappe ned ikke mere enn 10mg om dagen!

Hva slags lidelser har du hatt, siden du har brukt dette medikamentet?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...