lile meg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei! Lurer på om det er andre som har erfaring med Lamictal-behandling ved manisk depressiv lidelse? Har nettopp begynt med denne behandlingen som er ganske ny. Er skeptisk og redd om den i det hele tatt funker. Har fått diagnosen manisk depressiv siden jeg har vært innlagt ved akuttpsykiatrisk avd. 2 ganger de siste 3 årene med dype suicidale depresjoner og angst. Gikk først på Cipramil i 2 år, men da det gikk galt igjen nå i oktober ifjor ble jeg satt på Efexor depot tabletter i tillegg til Lamictal(sinnsstabiliserende), Rivotril og Imovane. Er enda sjukemeldt og angsten sliter forsatt veldig mye. Det jeg som sagt lurer mest på er om det er andre manisk depressive her som har prøvd denne behandlingen og eventuelt hvilke erfaringer dere har. Takker så mye på forhånd for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99133-erfaringer-med-lamictal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.