Gå til innhold

merkelig hos psykiater...

Anbefalte innlegg

Gjest Trientali

var hos psykiateren min i dag. har selv valgt etter liten virkning av disse å slutte på efexor og ikke bruke noe ad. Har prøvd masse forskjellige, men ingen virker på meg, og sterkere antipsykotika f.eks. gir for sterke bivirkninger. men dette har også gitt utslag på søvn. før har hun bare skrevet ut sovetabletter etter at jeg har spurt. men nå siden jeg har sluttet med ad, ble hun plutselig motvillig, og ville ikke skrive ut sovetabletter, fikk bare en liten pakning. det jeg lurer på er hvorfor?? hun forklarte det med at det er mer "legalt" hvis jeg går på ad + sovetabletter, men ikke sovetabletter alene. men når det ikke fungerer på meg, skal jeg stå på ad som gir bivirkninger kun for å få sovetabletter (iom at søvnen er så dårlig)?? burde det ikke være bedre at jeg kun gikk på sovetabletter, og få ordentlig søvn, og prøve å slutte med ad??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99436-merkelig-hos-psykiater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trientali

ifølge ditt eget innlegg på rusmisbr. så skriver du jo at du misbruker sovemed., er det da så underlig at hun ikke vil skrive ut mer til deg?

har brukt for mye ja, men det har ikke noen sammenheng med det som skjedde hos psyk. det hadde med bruk/ikke-bruk av ad i tillegg til sovemed.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99436-merkelig-hos-psykiater/#findComment-562901
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...