Gå til innhold

slipp meg ut

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130

Ut av livløs kropp

over kantende mennesker

ut av tunge kilo

som blir liggende igjen

Alene, i en dans med

luft som ikke strider i mot

Puste, uten lunger

Fly, uten vinger

Ut av sjelen

skinnet står igjen

En drøm, et håp

Så alt for mye å forlange.

jeg vil bare ut av kroppen min. jeg kan godt være noe annet, bare jeg slipper ut av meg selv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99590-slipp-meg-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

shhh1365380495

Vakkert og dypt. egentlig skulle det bare stå slik, evigvarende og higende, med meningen som en værdig hilsen til alt og ingenting.

Men jeg måtte bare ta på meg alvorsmaska og se bortenfor "det svevende"

Du kan ikke slippe ut av deg selv. For den du er er ikke kropp og vev osv.

den du er er det du føler eksistere når ingenting annet rører ved virkeligheten. Ikke ditt indre, men grunnen til at ditt indre fortsetter å utvikle seg og vokse. Usynelig for menneskelige øyne, men sterkt i båndet så lenge du tørr å kjenne på at" dette er meg."

Glem kroppen din, glem rollen din i samfunnet, glem utsiden, glem hverdagen. Og vær den du er. Det du er, kjenn på eksistensen, og vær stolt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99590-slipp-meg-ut/#findComment-566940
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...