Gå til innhold

Slik gikk det hos legen i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest fru tristesen

Grudde meg til jeg skulle til legen, men det gikk kjempebra. Hadde bestilt dobbelttime. Begynte å grine med en gang jeg skulle fortelle hvorfor jeg var der. LEgen min er en kjempekoselig bamse av en mann. Han snakket masse med meg, hjalp meg med å prøve å identifisere hva som er årsak til problemene. Spurte hva jeg ville - noe jeg egentlig ikke vet, annet enn at jeg må ha hjelp. Han spurte om jeg ville ha antidepressiva, det ville jeg ikke og det var helt greit. Så snakket han om samtale. Fortalte at familievernkontoret kan hjelpe, han kan hjelpe og evt. en psykolog. Vel, her jeg bor er det 1 års ventetid for å komme til psykolog! Så han foreslo at jeg først skal snakke med mannen min. Så skal vi vurdere familievernkontoret. Og så satte vi opp en ny time til meg hos legen.

Jeg føler meg litt bedre. Det var godt å føle at jeg ble tatt vare på, og at jeg ble hørt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99617-slik-gikk-det-hos-legen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...