Gå til innhold

Ser lyset nå

Anbefalte innlegg

happy man 2

De siste fire årene har det vært et helvete for meg. Jeg kunne ikke vise følelser for andre personer. Grunn var

at jeg ble sviktet av min biologiske familie i Korea. Jeg var livredd å oppleve sviket på nytt. Derfor kunne jeg ikke åpne meg for andre personer, innkludert mine adoptiv foreldre. Så jeg har vært meget ensom person gjennom livet mitt. Jeg kunne ikke tilgi mine biologiske familie. Jeg hatet dem. Det hate eller bitterheten på biologiske familie min tok nesten livsgleden i fra meg. Jeg var sur, sjalu, usikker og etc på mitt nærmiljø.Denne bitterheten tok knekken på meg. For å redde meg selv fra traumen skapte jeg en slags alter ego gjennom mine venner. Så jeg har hatt et meget overfladisk liv.

Men i det siste tiden fikk jeg meget god hjelp i fra (nå) ex kjæreste min. Hun holdt ut over to år sammen med meg. Takket være henne fikk jeg selv innsikt. Istedenfor for å hate min biologisk familie må jeg tilgi dem. For hatet ville ødelegge meg i nær fremtid. Så nå har jeg begynt på en ny prosess hvor jeg skal tilgi min biologiske familie. Da denne innsikten dukket opp følte jeg meg

mye bedre med en gang. Jeg skylder ex kjæresten min en stor takknemelighet.

Nå ser jeg lys på fremtiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99673-ser-lyset-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...