Gå til innhold

er så redd for mine egne tanker...

Anbefalte innlegg

naina1365380399
Skrevet

Jeg må bare få ut litt følelser,for jeg har virkelig hatt noen slitsomme,fæle dager de siste ukene.

Depresjonen og angsten har fått meg tilå bare være hjemme,hele tiden,er så vidt ute av huset.

Men i de siste dagene har jeg fått så sterke tanker/bilder inni hodet mitt at jeg blir redd.

Jeg tenker nesten hele tiden på hvor deilig det hadde vært å bare dø,eller skade meg selv,for å slippe å ha vondt inni meg.

Så igår kveld,var jeg helt i ørska,jeg tok en skarp kniv fra kjøkkenet,og rispet meg i armen,når det gikk opp for meg hva jeg gjorde,begynte jeg å puste fort og skjelve helt ukontrollert,og jeg klarte ikke stå oppreist,tror aldri jeg har vært så sinnsykt redd før.Når jeg fant fram kniven,og rispet meg i armen,følte jeg ikke at det var meg selv som gjorde det,følte meg ute av meg selv hvis dere skjønner.

Hvorfor gjorde jeg dette...?

Skjønner ingenting lengre,alt er bare kaos i tankene,og jeg er så umåtelig redd hele tiden.

Gjest trrrish
Skrevet

du er nok psykopat slik som meg, jeg bruker nemlig også å kutte meg og jeg er psykopat.

Skrevet

du er nok psykopat slik som meg, jeg bruker nemlig også å kutte meg og jeg er psykopat.

Trrrish, hva du enn gjør, ikke kall andre for psykopater, det har du INGEN grunn til!

Du er heller ingen psykopat selv...

Gjest trrrish
Skrevet

Trrrish, hva du enn gjør, ikke kall andre for psykopater, det har du INGEN grunn til!

Du er heller ingen psykopat selv...

jeg er jo psykopat, så jeg bryr meg vel ikke om at man ikke skal kalle andre psykopater.

Jake1365380469
Skrevet

Tull!

Sannsynligvis er hverken trrrish eller naina i nærheten av å være psykopater.

Depresjon er veldig utbredt. Når det gjelder dette med å rispe seg selv opp osv. er selvfølgelig dette alvorlig, men det er bare din måte å reagere på, som følge av at noe er galt.

Har du noen å snakke med?

Går du til psykolog?

Får du medisin?

Disse tre tingene MÅ etter min erfaring være på plass for at en skal kunne bli bedre!

naina1365380399
Skrevet

jeg er jo psykopat, så jeg bryr meg vel ikke om at man ikke skal kalle andre psykopater.

Jeg vil bare si at jeg syns det er feil av deg å kalle andre psykopater,når du ikke vet stort om meg og mine problemer,det jeg skreiv var for å få ut følelser,og kanskje få råd fra andre i samme situasjon,ikke for å få en diagnose.

Jeg går til psykiater,og har fått diagnosene depresjon og sosial angst,bare så det er sagt.

Jake1365380469
Skrevet

Tull!

Sannsynligvis er hverken trrrish eller naina i nærheten av å være psykopater.

Depresjon er veldig utbredt. Når det gjelder dette med å rispe seg selv opp osv. er selvfølgelig dette alvorlig, men det er bare din måte å reagere på, som følge av at noe er galt.

Har du noen å snakke med?

Går du til psykolog?

Får du medisin?

Disse tre tingene MÅ etter min erfaring være på plass for at en skal kunne bli bedre!

Den diagnosen har/hadde jeg og!

Og jeg er nok mange ting, men ingen psykopat!

Jeg kom meg gjennom den sosiale angsten min, og klarer depresjonene mine med hjelp av venner,psykolog og cipramil(Anti.Depr) Håper du og kan klare dette!!!

MEN du er ikke i nærheten av å være psykopat. i så fall finnes det maaaange psykopater her i landet!!!

Skrevet

Du bør ikke antyde at andre er psykopater, ei heller deg selv.

Det er nedvurderende, fordømmende, feilaktig og dessuten ulovlig.

Man kan (i enkelte sammenhenger) strekke seg så langt som til å si at noen har psykopatiske trekk. Men selv da, så tror jeg man kan bli tiltalt for æreskjenderi eller noe.

Så la det helst være. Det er ikke noe psykopatisk som ligger i å skade seg selv. Det er helt andre problemer som da ligger til grunn, tror jeg, men som du uansett trenger terapi for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...