Gå til innhold

støttegruppe for antisosiale psykopater?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er nok i fengsel du har størst mulighet til å treffe på de. Men da måtte du jo begå en kriminell handling, da, og det har du vel ikke lyst til? Og sååååå flott er det vel ikke å være i fengsel, bare for å møte såkalt "likesinnede"? :)))

Håper du skjønner jeg fleiper litt med deg nå....Glem nå den teite diagnosen, da, vær så snill...!

trrrish, disse psykopatgreiene er bare piss. Jeg skjønner at det må være jævlig å lese en sånn diagnose i journalen, men ut fra det inntrykket jeg har av deg kan jeg ikke se noe som tyder på at du er psykopat.

Mye av det du har sagt tyder imidlertid på at du ikke er det.

Psykopater går ikke rundt og bekymrer seg for hvorvidt de er psykopater.

Hei sinnatagg!

Hvor lenge er det til psykiateren din er tilbake på jobb igjen? Blir viktig for deg å få drøftet dette med en fagperson, og han kjenner deg jo godt. Kanskje forstår du nå også hans motvilje mot å diagnostisere de vanskeligheter du har hatt?

Gjest trrrish

Hei sinnatagg!

Hvor lenge er det til psykiateren din er tilbake på jobb igjen? Blir viktig for deg å få drøftet dette med en fagperson, og han kjenner deg jo godt. Kanskje forstår du nå også hans motvilje mot å diagnostisere de vanskeligheter du har hatt?

så du tror også det er mulighet for at jeg antisosial????++ herregud:(((

skal jeg si deg noe, for et par mnd siden bodde jeg sammen med en fyr jeg trodde var kjempegrei. så viste det seg at han tok bilen min i fylla og løy om det etterpå. Han forsynte seg fra pengboken min. Han uttalte til venner at han ønsket meg død, slik at han kunne få leilligheten for seg selv. Han knakk armen på en jente da vi hadde nachspiel. Han truet med å DREPE en kamerat fordi han gikk hånd i hånd med ei han likte. Han tok bilen min og maten min uten å spørre. Da jeg ba om å få tilbake nøklene mine, truet han med å slå meg ned. Han nektet å gi meg pengene han skylte meg i husleie. Mens han hadde tatt bilen min (jeg har ikke sertikatet en gang!), hadde han fått parkeringsbøter som han bare hadde kastet fra seg, slik at JEG nå må betale bøtene+purring. Han leverte aldri tilbake ting han lånte. I tillegg har han rulleblad og påstår han har kvelt en fyr, og at han har rett til å slå jenter. Han bryr seg overhodet ikke om at han skader andre så lenge han får det som han vil. Han har dusinvis med inkassokrav, fordi han ikke føler han trenger betale om han tror han kan slippe unna. Osv. Han drikker hver dag.

Han prøvde ved et tilfelle å få meg INNLAGT kun for at han kunne fortsette å snylte på mine ting og bo gratis i min leilighet (dette etter at sa han hadde en uke på å komme seg ut) Han har dame, som han er utro med igjen og igjen.

Lista er lang.

Noe sånt kunne jeg ALDRI gjøre mot andre mennesker!! Greit nok at jeg er krass som faen og har mine raseriutbrudd. Men jeg angrer på gale ting jeg gjør! Det gjør ikke han.

Og hvem har diagnosen antisosial. Det er MEG! Ikke han!

Annonse

Gjest appendix

skal jeg si deg noe, for et par mnd siden bodde jeg sammen med en fyr jeg trodde var kjempegrei. så viste det seg at han tok bilen min i fylla og løy om det etterpå. Han forsynte seg fra pengboken min. Han uttalte til venner at han ønsket meg død, slik at han kunne få leilligheten for seg selv. Han knakk armen på en jente da vi hadde nachspiel. Han truet med å DREPE en kamerat fordi han gikk hånd i hånd med ei han likte. Han tok bilen min og maten min uten å spørre. Da jeg ba om å få tilbake nøklene mine, truet han med å slå meg ned. Han nektet å gi meg pengene han skylte meg i husleie. Mens han hadde tatt bilen min (jeg har ikke sertikatet en gang!), hadde han fått parkeringsbøter som han bare hadde kastet fra seg, slik at JEG nå må betale bøtene+purring. Han leverte aldri tilbake ting han lånte. I tillegg har han rulleblad og påstår han har kvelt en fyr, og at han har rett til å slå jenter. Han bryr seg overhodet ikke om at han skader andre så lenge han får det som han vil. Han har dusinvis med inkassokrav, fordi han ikke føler han trenger betale om han tror han kan slippe unna. Osv. Han drikker hver dag.

Han prøvde ved et tilfelle å få meg INNLAGT kun for at han kunne fortsette å snylte på mine ting og bo gratis i min leilighet (dette etter at sa han hadde en uke på å komme seg ut) Han har dame, som han er utro med igjen og igjen.

Lista er lang.

Noe sånt kunne jeg ALDRI gjøre mot andre mennesker!! Greit nok at jeg er krass som faen og har mine raseriutbrudd. Men jeg angrer på gale ting jeg gjør! Det gjør ikke han.

Ja, der ser du!! mange av dem som virkelig SKULLE HA diagnosen antisosial/psykotpat, de får den ikke før de havner i kriminelle miljøer og i rettssystemet. Det er via den veien de kommer til psykiatrien. Disse personene tar seg derimot IKKE nær av denne diagnosen slik du gjør.

Får håpe du greier unngå å innlate deg med slike voldelige personligheter engang til. Hørtes forferdelig ut.

Lista er lang.

Hei trrrish!

Jeg vet ikke helt hva det var i det jeg skrev som ga deg inntrykk av at jeg forestilte meg at du kunne være "antisosial" - men kanskje var jeg altfor kortfattet. Innlegget mitt var ment som en støtte til deg.

Grunnen til at jeg spurte når psykiateren din var tilbake igjen, er at jeg ser hvor mye du sliter akkurat nå - og at jeg synes du hadde fortjent at noen snakket ordentlig ut med deg om dette med diagnoser. Du har før skrevet at psykiateren din har vært tilbakeholdende med å gi deg en diagnose - og jeg har tenkt at det var fordi han ville gi deg en sjanse til å modnes i forhold til det du sliter med - istedet for å fortsette med å gi deg stigmatiserende diagnoser.

Jeg har aldri tenkt at du skulle være psykopat eller lignende - derimot har jeg tenkt at du er svært sint i perioder - og at du sikkert har dine grunner til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...