Gå til innhold

Mogadon....

Anbefalte innlegg

naina1365380399

Jeg har søvnproblemer,og har forsøkt med litt forskjellige sovetabletter,har prøvd ut Apodorm,men den hadde null virkning,og nå har jeg fått prøve Mogadon 5 mg.jeg tok den første tabletten igårkveld,men ble helt hyper,klarte ikke sitte stille,elle slutte å prate med samboeren,og jeg har fått veldige smerter i den venstre armen,klarer ikke strekke den ut,er dette normalt?Trodde Mogadon var sovetabletter,men jeg ble jo helt hyper,og sovna ikke før 8 idag morges.Merkelige greier.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99749-mogadon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trientali

har nettopp prøvd apodorm som jeg har lest er visstnok litt likt mogadon. har skrevet et innlegg nedenfor som beskriver det, og det var hvertfall en grusom opplevelse. Det finnes heller ikke så mange sovetabletter på markedet ifølge legen min. Det som er et steg høyere blir jo Rohypnol, men det er vel strenge krav til å få utskrevet. Har du prøvd innsovningstabletter, feks. imovane/zopiclone/stilnoct? det hadde jeg god virkning av, men ble også litt "hyper", men sovnet godt av det. Vallergan er også noe man kan prøve, evt. noe beroligende som sobril/vival etc. men det virker jo annerledes....Ta et søk på sovetabletter på DOL, da tror jeg du finner litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99749-mogadon/#findComment-564905
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...