Gjest trrrish Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 ja, det var det jeg burde skjønt fra begynnelsen, at det er meningsløst for meg å gå til psykiater fordi jeg har kuttet meg opp! Jeg sier jeg gjør det fordi jeg er ond og fortjener det, og han har alltid sagt at jeg IKKE er ond. Vel, han har jo tydeligvis ikke klart å innse at jeg ER ond, nå er det jo tilogmed papirer på at jeg er psykopat!! Da ER jeg jo ond da! Så da er det iallfall ingenting galt med å skjære seg! OND OND OND OND OND OND OND OND OND OND OND OND OND OND OND OND ! Jeg er et grusomt og forferdelig menneske! Avskyelig er jeg! Det var det jeg visste!!!!!!!! Grunnen til at moren min er død og at jeg har det jævlig vondt hver kveld er straff fra Gud for det FÆLE GRUSOMME mennesket jeg er! 0 Siter
Gjest lebba Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Kjære trrrish Som de andre her inne også sier, så er det vanskelig å forestille seg at du er psykopat - selv om psykiateren din tror du er det. Feil begås over alt. Jeg vil anbefale deg å oppsøke legevakten så snart som mulig. Det virker som du har det veldig, veldig vondt nå. Varme tanker til deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.